Díjeső az Arenim Technologiesnél
2014. június 4.
A CryptTalk hazai kifejlesztője az év pénzügyi-technológiai startupja, a leginnovatívabb projekt és a legjobb fejlesztői csapat Közép-Európában
A kelet-közép-európai régió legjobb üzleti megoldásait díjazták a Fintech & Sales Demo Day rendezvényen, ahol az Arenim Technologies a régióban a CryptTalk megoldással az „Év Startupja” lett. Az üzleti nagydíjat elnyerő csapat meghívást kapott Londonba, Európa startup-fővárosába, ahol további, újító üzleti megoldásokat kereső nagyvállalatok előtt mutathatja be mobillehallgatás ellen védelmet nyújtó fejlesztését. A díjat az OTP Hungaro-Projekt, a Misys és a MasterCard szakmai zsűrije ítélte oda a CryptTalk-nak, az év legígéretesebb, üzleti bevezetésre készen álló technológiai megoldásának, amely nagy hatással lehet a pénzügyi szektorra.
Az Innovációs Tech Show-n a hazai jelentkezők közül a technológia területén tevékenykedő vállalkozókból, befektetőkből és iparági szakértőkből álló független szakmai zsűri, a Multimédia Klaszter, valamint a Magyar Telekom a döntőbe került 15 potenciális hazai világsiker közül a CryptTalkot ítélte a legújítóbbnak, így az Arenim Technologies-t „A leginnovatívabb projekt” elismeréssel jutalmazta.
A közép-európai startup-verseny, a CESA döntőjében, a térség legjobb startup-cégeit felvonultató nemzetközi mezőnyben a Magyarországot egyedül képviselő Arenim Technologies a CryptTalk kifejlesztéséért a legjobb fejlesztői csapatnak járó „Developer Heroes of the Year” díjat kapta meg. A díj különlegessége, hogy elnyeréséhez a pályázóknak élesben is kiválóan kellett vizsgázniuk, és az egyedi programozási feladatot leggyorsabban és leghatékonyabban az Arenim Technologies fejlesztői végezték el.
„Bár a CryptTalk mögött öt év fejlesztés, sikeres termék és több mint százmillió védett hívás áll, a mobillehallgatás elleni védelem ma még mindig piac előtt jár” – hangsúlyozta Kun Szabolcs, aki Megyeri Attila műszaki igazgatóval közösen alapította az Arenim Technologiest. – „A piac azonban bővül, és komoly áttörés előtt áll, ahogy egyre több cég ismeri fel a védelem fontosságát, és követi nyomon a fejlesztéseket. A mobiltechnológiához hasonlóan, ez is „fentről lefelé” terjed el: a nagyvállalatok saját beruházásai révén jelent meg, ma a középvállalatoknál jellemző előfizetéses rendszerben folytatódik, amíg végül a tömeges kiszolgálói kapacitások bekapcsolásával a szélesebb fogyasztói közönség számára is elérhetővé válhat.”
Az Arenim Technologies vállalattá fejlesztésében komoly szerepet játszott az elmúlt két évben a hazai InQBator vállalati fejlesztőház, amely vállalatfejlesztési és vezetési, valamint finanszírozási tapasztalattal segíti a régió ígéretes vállalkozásait az IT és más jelentős növekedési potenciállal rendelkező iparágakban.
Kapcsolódó cikkek
- 5 pont, amire megéri odafigyelni az ügyfélszolgálatok működtetésénél!
- Min bukhat el egy ügyfélszolgálat megtérülése?
- Már tíz országban van jelen hi-tech call center megoldásaival a magyar Geomant
- Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt
- Tizedannyiba kerül az önkiszolgáló call center, mint a hagyományos
- Az online ügyfélélmény határozza meg a jövő kereskedelmét
- Új online nyomon követési rendszerek az E.ON-nál
- Megváltoztatja az ügyfélszolgálatok munkáját a digitális forradalom
- Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
- Ötös osztályzatot kapott egy elégedettségi felmérésen a MÁVDIREKT