Fontos fogyasztóvédelmi ismeretek egy új mobilalkalmazásban
2014. május 30.
A legfontosabb fogyasztóvédelmi ismereteket tartalmazó mobilalkalmazást készített a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) - tájékoztatta a szervezet az MTI-t.
A szükséges információkhoz a megvásárolni kívánt termékek úgynevezett QR-kódjának lefényképezése útján juthatnak a vásárlók - közölte Kovács Márta az NFH stratégiai kabinetjének képviselője.
Az applikáció lehetőséget nyújt a termékhez kapcsolódó reklamációs határidők nyilvántartására, és válaszokat ad a mindennapok során leggyakrabban felmerülő kérdésekre is. Segít eligazodni az internetes kereskedelemre vonatkozó szabályok között, illetve beállítható, hogy a program figyelmeztessen a szavatossági, jótállási idő közelgő lejártára. Az alkalmazás tartalma egyelőre wi-fi segítségével fejleszthető, de a hamarosan megjelenő megújított verzió letöltése után már 3G szolgáltatással is frissíthetőek az adatok - közölte Kovács Márta.
Kapcsolódó cikkek
- Új okostelefonos alkalmazás a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól
- Új okostelefonos alkalmazás a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól
- A KIM feljelenti az Ask.fm közösségi portált személyes adatokkal való visszaélés miatt
- Eltűnt idős ember megtalálását segítette a Vöröskereszt alkalmazása
- 15 ezer letöltésnél jár a Click 4 Skill nyelvoktató program
- Nem végleg tűnt el a Windows Phone Store-ból a WhatsApp
- Nem örökre tűnt el a Windows Phone Store-ból a WhatsApp
- Több mint 1 milliárd alkalommal telepítették a Gmail Android verzióját
- Legfrissebb BKK járatinfók mobilon
- Továbbfejlesztett mobillopás-védelmi funkcióval érkezik az ESET Mobile Security