Közel három millió dollárt hozott a Xerox parkoló rendszere
2014. május 19.
A parkolás egyszerűsítésének szolgálatába állította közlekedéstechnikai fejlesztéseit a Xerox az elmúlt esztendőkben. Indianapolisban valódi sikertörténetet valósítottak meg ezen a területen a városban kialakított ParkIndy rendszerrel, amely a 2010-es üzembe helyezése óta több mint 2,7 millió dolláros - a parkolóórákból származó - többletbevételt hozott az amerikai metropolisz kasszájába.
A rendszer segít a sofőröknek a parkolóhely megtalálásában is. Telepített szenzorok révén feltérképezi az üres helyeket, amelyeket azonnal megjelenít a hozzá kapcsolódó okostelefonos alkalmazásban, így az autósok rögtön a szabad helyre mehetnek, felesleges körök megtétele nélkül. A ParkIndy figyelme kiterjed a parkolóórákra is. Állandóan monitorozza az online hálózatba kötött mérő automatákat, így meghibásodásuk esetén a javítást egyszerűbben és gyorsabban el lehet végezni.
A Xerox által kifejlesztett rendszer fenntarthatóság szempontból jelentős előrelépést hoz. A működéséhez szükséges erőforrást a napenergia biztosítja. Egyszerűsödnek a hozzákapcsolódó karbantartási munkálatok is, miután azok többsége online is elvégezhető, emberi erőforrások ráfordítása nélkül.
A rendszerről és a működéséről további információk a http://www.parkindy.net/ weboldalon találhatóak.
Kapcsolódó cikkek
- Bővíti a felhőből nyomtatást a Xerox
- Nyomdaipar: valódi előnyt ígér a Xerox Versant 2100
- Mihez kezd az agresszív sofőr a Google vezető nélküli autóival?
- Új Xerox nyomtató a pénzügyi szektornak
- Mihez kezd az agresszív sofőr a Google vezető nélküli autóival?
- Nanotechnológia segít, hogy többé ne kelljen kocsit mosnunk
- A Xeroxé lett a Smart Data
- Telekocsi-mérő a Xeroxtól
- A Windows is autóba ülne
- Xerox: a szolgáltatások felé bővít a dokumentumkezelési ágazat