Az Arenim Technologies az év legjobb startupja
2014. május 19.
A Central European Startup Awards hazai fordulója kiemelkedő eredménnyel zárult az Arenim Technologies számára május 15-én: a mobillehallgatás ellen védő, CryptTalk elnevezésű megoldás magyar kifejlesztője az év legjobb startupja, míg a társalapító, Kun Szabolcs az év cégalapítója lett. A nyolc ország cégeinek részvételével zajló közép-európai startup-verseny nemzetközi díjkiosztóját május 30-án Budapesten tartják a VI. Magyar Innovációs Tech Show keretében, ahol a cég a régiós megmérettetés mellett egy sor európai nagyvállalattal, jövőbeli potenciális partnereivel ismertetheti meg fejlesztéseinek legfrissebb eredményeit.
A Central European Startup Awards, amely a régió legjobb startup-cégeinek bemutatása révén a térség startup-kultúrájának erősítésével foglalkozik, hat kategóriában hirdetett versenyt 8 ország – Ausztria, Bulgária, a Cseh Köztársaság, Magyarország, Lengyelország, Románia, Szerbia és Szlovákia – startupjai számára. A verseny nemzetközi nagydíjait május 30-án adják át Budapesten, a hatodik éve megrendezett Magyar Innovációs Tech Show keretében. A rendezvénysorozat hazai fordulójában, a május 15-én kiosztott négy díjból kettőt az Arenim Technologies nyert el: a CryptTalk nevű, mobillehallgatást megakadályozó megoldást kifejlesztő cég az Év Legjobb Startupja, társalapítója, Kun Szabolcs pedig az Év Cégalapítója lett.
Április végén a EuroCloud Europe hazai tagszervezete, a EuroCloud Magyarország Egyesület European Cloud Partnership különdíjat ítélt oda az Arenim Technologies-nek költséghatékony, komplex biztonsági rendszerekhez illeszkedő megoldásáért.
„Mind a CESA startup-díjai, mind a EuroCloud partnerségi díja rengeteget segítenek abban, hogy a mobillehallgatás kockázatai és a védekezés kézzelfogható lehetőségei nagyobb láthatóságot kapjanak” – emelte ki Kun Szabolcs, aki társával, Megyeri Attilával indította útnak az Arenim Technologies-t és a CryptTalk alkalmazást. – „Ezzel az informatikai és biztonsági szakma elismerése, pozitív visszajelzései után az elmúlt hetekben a startup-közösségtől és a vállalati szereplőktől is egyértelmű jelzést kaptunk: a CryptTalkra úgy tekintenek, mint a felhőből is elérhető, piacképes megoldásra, amely nemcsak a nagy, hanem már a közepes méretű vállalkozások számára is megteremtette a lehetőséget arra, hogy saját beruházás nélkül, havidíjas előfizetéssel védjék magukat egy eddig jellemzően elhanyagolt kockázat, a valós idejű mobilkommunikáció lehallgatása ellen.”
Kapcsolódó cikkek
- 5 pont, amire megéri odafigyelni az ügyfélszolgálatok működtetésénél!
- Min bukhat el egy ügyfélszolgálat megtérülése?
- Már tíz országban van jelen hi-tech call center megoldásaival a magyar Geomant
- Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt
- Tizedannyiba kerül az önkiszolgáló call center, mint a hagyományos
- Az online ügyfélélmény határozza meg a jövő kereskedelmét
- Új online nyomon követési rendszerek az E.ON-nál
- Megváltoztatja az ügyfélszolgálatok munkáját a digitális forradalom
- Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
- Ötös osztályzatot kapott egy elégedettségi felmérésen a MÁVDIREKT