Telenor: gyors ügyintézés a Facebookon
Új alkalmazást készítettek a Facebook-felhasználók kényelméért
2014. május 16.
A közösségi média jó lehetőséget biztosít a fogyasztóknak, hogy felvegyék a kapcsolatot a vállalatokkal, kérdezzenek és segítséget kérjenek. A Telenor már évekkel ezelőtt felismerte ezt a fogyasztói igényt, és külön ügyfélszolgálati csapatot alakított ki erre a célra, most pedig olyan alkalmazást készített, amely mérhetővé és kiszámíthatóvá teszi az online ügyintézést.
A Telenor saját közösségimédia-csatornáit az eddig bevett funkciók mellett, ma már komoly ügyfélszolgálati platformként is működteti. A feladatra dedikált közösségimédia-csapat folyamatosan figyeli a mobiltársaság közösségi felületeit, és a megkereséseket a lehető leggyorsabban igyekszik megválaszolni és hatékony segítséget, támogatást nyújtani.
A telefonos ügyfélszolgálatokhoz hasonlóan, a felhasználói szokásokat követve a munkatársak 8-22 óra között állnak a Facebook-felhasználók rendelkezésére. Ezen időszakban a beérkezett kérdések, megkeresések 85%-át 15 percen belül megválaszolják. A felhasználók mostantól egy új sebességmérő alkalmazással, a Telenor Facebook-oldalán található Speed-O-Meter segítségével megtudhatják, hogy az elmúlt egy óra közösségi média ügyfélszolgálati forgalma alapján a feltett kérdésükre mennyi időn belül számíthatnak válaszra.
„A közösségi média a párbeszédről szól. Ezért is érthető a trend, hogy ügyfeleink egyre gyakrabban itt keresik meg a Telenort ügyfélszolgálati kérdéseikkel is. Az előző negyedévben 3100 fölötti, azaz naponta átlagosan több mint 50 ügyet oldottunk meg a közösségimédia-csatornáinkon keresztül. Fontos számunkra ügyfeleink elégedettsége, és szeretnénk megfelelni azon igényüknek, hogy online is minél hamarabb választ kapjanak kérdéseikre.” – mondta el Kutas István, a Telenor vállalati kommunikációs igazgatója az új Facebook-alkalmazás kapcsán.
Közel ötmilliós felhasználói táborával a Facebook a legjelentősebb online közösségi felület Magyarországon, azaz a teljes lakosság közel fele (48,2%) rendelkezik regisztrációval. A felhasználók egyre több időt töltenek el az oldalon, és erre egyre inkább mobileszközeiket használják; a magyar lakosság 30%-a már mobilon éri el a közösségi felületeket. Ezzel párhuzamosan egyre nagyobb az igény a bárhol, bármikor történő ügyintézésre is. Folyamatosan nő azok száma, akik a telefonos ügyfélszolgálatok helyett a közösségi platformokon keresik a vállalatokat, így nem meglepő, hogy azok nagy hangsúlyt fektetnek a közösségi jelenlétre.
Az app a Telenor Facebook-oldalára beérkezett felhasználói kommentekre várható válaszadási időt az előző egy óra adatai alapján számolja ki és óránként frissíti reggel 8 és este 22 óra között.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- A közösségi média hálójában
- Net nélkül is posztolhatunk a Facebookon
- A Facebooké a Moves fejlesztője
- A Facebook kezében a Moves fejlesztője
- 1 millió aktív mobilozó a Facebookon
- Felszámolja a Facebook a spamereket
- Közösségi médiamutatók hazánkban
- A Facebook átalakítja az oldalak megjelenését
- Facebookoznak és blogolnak a magyar újságírók