Interaktív ügyfélszolgálat indult Budaörsön
2014. május 3.
Telefonon, illetve interneten akár munkaidőn túl is intézhetik ügyeiket mostantól a budaörsiek, az interaktív ügyfélszolgálat kialakítására több mint 47 millió forintot fordított a város uniós forrásból - tájékoztatta az önkormányzat sajtóreferense az MTI-t.
Az elnyert támogatásból az eltelt idő alatt 12 embert - 7 operátort és 5 távmunkást - képeztek ki a feladatra, egyebek mellett a munkájuk alapját képező szoftver használatára. Az operátorok a hivatalban fogadják a hívásokat munkanapokon reggel 7 és 8 óra között, valamint kedden, szerdán és csütörtökön délután 4 és 7 óra között. Az általános tájékoztatáson kívül segítenek az egyes ügyek előkészítésében (például dokumentumokat, adatlapokat küldenek az ügyfeleknek), és akár csetelni is lehet velük. Videótelefonon az általuk mutatott képernyők, ügyintézési útvonalak is láthatók, de sms-ben is lehet kérdezni tőlük - mondta a sajtóreferens.
Az interaktív ügyfélszolgálat Budaörs honlapján (www.budaors.hu), a segitahivatal@budaors.hu e-mail címen, valamint a 23/880-440-as telefonszámon érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- E-mailt küldhetnek a királynak az alattvalók
- Több mint egymilliárd forintos informatikai fejlesztés a bíróságoknál
- Új szolgáltatásokkal bővült a MobilKincstár
- Új tolmácsszolgáltatással a siketek és nagyothallók már telefonon is elérhetik az uniós intézményeket
- Romániában 100 ezer kormányzati számítógép válhat sérülékennyé
- Választás 2014: nincs probléma az informatikai rendszerrel
- Google-térképen már láthatók a vasárnapi kampányhatárok
- Választás: Google-térképen jelölik majd a 150 méteres kampányhatárokat
- Komplex informatikai rendszer segíti az ÁNTSZ-hez beérkező adatok kezelését
- Parkolási funkcióval bővült a Hegyvidék-alkalmazás