Számos új funkcióval érkezik a Microsoft Dynamics AX 2012 R3

Az e-közbeszerzést és a kiskereskedelmet is segíti a vállalatirányítási rendszer

Az XAPT portfóliójában a bejelentés napjától érhető el a Microsoft Dynamics AX 2012 R3-as verziója, amely számos új funkcióval segíti a vállalatokat. Az eddig csak egyedi fejlesztéssel megvalósítható funkciók közül a folyamatosan terjedő e-közbeszerzés, a hasznos költségvetés tervező funkció is bekerült a szoftverbe, valamint a szállítmányozási és kiskereskedelmi területen működő vállalatok is számos újdonságnak örülhetnek.

A Microsoft vállalatírányítási rendszerének új változata jelent meg, mely számos hasznos funkcióval bővült. A legfontosabb újdonságok a következők:

 

·  E-közbeszerzés funkciók: Az AX 2012 rendszer része, egy új, horizontális megoldás amely kiemelt hatékonyságot biztosít az elektronikus közbeszerzés folyamatai során. Az új támogatott funkciók közé tartozik az Ajánlatkérés (RFQ) Tenderfelhívás (RFP), és az Információkérés (RFI), mint eszközkészlet, továbbá a zárt, nyitott és fordított aukciós eljárások kezelése, amellyel megbízhatóbb ajánlatok beszerzése válik lehetővé, ezzel egy hatékonyabb kiértékelési és döntési folyamat valósítható meg.

 

·  Várható költségvetés tervezés funkció: Az újonnan kifejlesztett igény előrejelzési és a költségvetési tervezési eszközök segítségével már a Microsoft Dynamics AX –ban is lehetővé válik a költségvetési előirányzat felosztása a folyamatosan változó piaci feltételek figyelembe vételéve. Az alapértelmezett ellenőrző eszközökön túlmenően lehetővé válik egyes költségvetési tervvariánsok készítése, összehasonlítása és értékelése többféle verzióban, „mi lenne ha” elemző eszközökkel megtámogatva. Az értékesítési előre jelzések készítésre is lehetőség nyílik a Microsoft Dynamics AX-en belül, a historikus adatok felhasználásával, és a módosított javaslatok véglegesítése után, mint tervszámok kezelhetők mind a pénzügyi mind az értékesítési modulban.

 


·  
Integrált Ellátási Lánc (SCM) funkciók: A raktáron belüli, a cégek közötti illetve a külső partnerekkel történő logisztikai kapcsolatok kezelése során minőségi ugrás következett be. Új, átfogó, integrált funkciók kerültek kifejlesztésre, amelyekkel a raktári folyamatok előre meghatározott elvek szerint irányíthatók, nyomon követhetők, az online kommunikációt lehetővé tevő pda eszközök alkalmazásával valódi, realtime megoldást kapnak a felhasználók. A raktári folyamatok hatékonyságát tovább növeli a szintén újonnan kifejlesztett szállítmánykezelési modul. Ennek segítésével a vevőkhöz történő kiszállítási feladatok kezelhetők a rendelés felvételtől a raktári folyamatokon keresztül a szállítási folyamatokig, természetesen a raktári folyamatokkal való szoros integrációval. A szállítmányszervezési megoldás mind a beszállítási mind a kiszállítási folyamatokat teljes körűen támogatja. Szintén része az új megoldásnak a mobil eszközökről történi rendelés kiadás és jóváhagyás, a valós idejű leltárkezelés valamint a különböző betárolási és kitárolási stratégiák közötti választási lehetőség.

 

·  A kiskereskedelmi (Retail) megoldás új funkciói: A Microsoft Dynamics AX 2012 R3 retail új megoldásai az omni-chanel irányába mutató fejlesztések, amelyek a felhasználók számára a sok értékesítési csatorna minél egységesebb használatát biztosítja, beleértve a mobil Windows Phone 8 POS terminálokat, több üzlettípus és nyelv használatát, ajándék kártyás kezelésének kiemelt támogatását, kívánság listákat kezelését valamint ügyfél-specifikus árképzési módszereket, katalógusok és promóciók használatát.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció