Magyarország legnépszerűbb webshopja kerestetik
2014. április 1.
Nyolcadik alkalommal hirdetik meg az Év Internetes Kereskedője Díj pályázatot, melyet közönségszavazás és a szakmai zsűri véleménye alapján ítélnek oda. A versenyben minden olyan vállalkozás részt vehet, amely online magyarországi kiskereskedelmi tevékenységet folytat és árbevétele nem haladja meg az 1,5 milliárd forintot.
A legtöbb 30 szavazotot kapó pályázhat május 5-ig, akik közül egy győz majd. A szakértő zsűri értékeli a vállalkozások üzleti modelljét, az elért eredményeket, a felhasználó-barátságot, a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos ismertetők minőségét valamint az ismertséget.
Ám, ez még nem minden, ugyanis a jelöltnek még egy dologban meg kell felelnie: a Vedd a neten! webshop minősítésen is átmenjen, melynek költségeit a SzEK.org állja.
A díjátadó a XI. E-Kereskedelem Konferencián lesz május 22-én. A nyertes ezután egy évig használhatja az Év Internetes kereskedője címet, és megkapja a fődíjat is, amely a MasterCard jóvoltából egy 1 millió forint értékű hirdetési kampány. Azonban a nyertes ezt csak az utolsó negyedévben használhatja fel.
Az idei év újítása, hogy a kirowski Isobar egy különdíjat hoz létre Az Év Legígéretesebb Kereskedőjének, és egyszeri kersőauditot ajánl fel a díjazottnak.
Kapcsolódó cikkek
- A webáruház új trendjei
- A webáruház új trendjei
- Az Instagram leelőzte mobilfronton a Twittert az USA-ban
- Plüssmackóba épített szenzor győzött a női startup versenyen
- Nem tudunk internet nélkül élni
- Twitter: megnézhetjük, hányan látták tweetünket
- Konzervdoboz segítségével lopta az internetet egy kazincbarcikai férfi
- Magyarul is elérhető a Pinterest
- Az online kiskereskedelem növekedési dinamikája
- Elindult az ország első "csokifutár" oldala – CsokiMost.hu