PR ügynökség segíti a UPC Direct kommunikációját
2014. március 20.
A Well PR Ügynökség végzi a jövőben a UPC DTH S.à r.l. vállalat által UPC Direct márkanéven nyújtott műholdas tévészolgáltatás kommunikációs tevékenységét, A megbízást tenderen nyerte el.
Az ügynökség a luxemburgi székhelyű cég teljes körű magyarországi PR tevékenységéért felel 2014 márciusától. A UPC DTH S.à r.l. ezentúl még nagyobb hangsúlyt fektet a UPC Directtel kapcsolatos kommunikációra, hogy ügyfelei minél több csatornán értesülhessenek a szolgáltatással kapcsolatos hírekről, aktualitásokról.
Kapcsolódó cikkek
- A Bravia TV-k a legtakarékosabb készülékek
- Takarékoskodjunk Sony TV-vel
- Az LG bemutatta idei TV-kínálatát
- Interaktívak és hiperaktívak a tévé előtt
- Logitech Harmony Smart Keyboard – egy billentyűzet több eszközhöz
- LG SoundPlate – 4.1 csatornás prémium TV-hangrendszer
- Prémium hangrendszer az LG-től – SoundPlate
- Davosban tanácskoznak a világ vezető kommunikációs szakemberei márciusban
- Panasonic a Szocsi Téli Olimpián
- Ingyen telefonálhatnak Valentin-napon a UPC-sek