Üzletelne Magyarországgal az Egyesült Királyság
2014. március 19.
A világ egyik legvonzóbb befektetői piacának számító Egyesült Királyság célja, hogy a közeljövőben szorosabbra fűzze kapcsolatait Magyarországgal. Március elején a kereskedelemfejlesztésért és befektetésösztönzésért felelős államtitkár és közel 40 vállalkozás képviselője látogatott hazánkba a szigetországból.
Az Egyesült Királyság kereskedelemfejlesztésért és befektetésösztönzésért felelős irodája (UK Trade & Investment – UKTI) 2014-es gazdasági céljai közé tűzte ki a kelet-közép-európai régió vezető országaival való üzleti kapcsolatainak fellendítését. Ennek keretében aktívan keresi az üzleti partnereket hazánkban, ezzel párhuzamosan pedig azt is szeretné bemutatni a magyar cégvezetőknek, hogy miért érdemes a szigetországban befektetni.
Ebben a hónapban közel 40 kis- és középvállalkozás képviselője érkezett az Egyesült Királyságból Budapestre, hogy potenciális partnerekkel, disztribútorokkal találkozzanak. Az üzleti delegációt Lord Livingston, az Egyesült Királyság kereskedelemfejlesztési és befektetés-ösztönzési államtitkára vezette, ő nyitotta meg a British Business Centre elnevezésű üzleti központot a Nyugati térnél található Eiffel irodaházban. A központ fő feladata, hogy a hazánk iránt érdeklődő brit cégek – elsősorban kis- és középvállalkozások – számára információkat adjon az üzleti lehetőségekről.
A brit terjeszkedésben gondolkodó magyar befektetők és startupok számára ugyanakkor a UKTI iparágakra specializálódott tanácsadói nyújtanak segítséget. A program azokat a vállalkozásokat támogatja, melyek az Egyesült Királyságot potenciális befektetési célpontként veszik számba üzleti terveikben.
A UKTI Egyesült Királyságot bemutató kisfilmje:
Kapcsolódó cikkek
- Smartmobil 2014: magyar startupok a világsiker küszöbén
- Smartmobil 2014: hazai startupok a világsiker küszöbén
- CeBIT: Robotkézfogástól az adatbiztonságig
- Interaktívak és hiperaktívak a tévé előtt
- Nem vágynak a felhőbe a cégek
- Szakmai kihívásokkal és képzéssel tarthatók itthon az informatikusok
- Internettechnológiai hatalommá szeretne válni Kína
- Mobilalkalmazások: kik a legaktívabbak?
- Marketing eszközök arzenálja
- Az Android mindent visz