Új mérőeszközzel bővült az Adverticum AdServere
2014. március 6.
Új mérőeszközzel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A Custum Logger néven bevezetett termék, egy inventory mérő eszköz, mely segítségével pontosabban tervezhető a hirdetési felületek hasznosítása.
Megjelent az Adverticum új mérőeszköze, a Custom Logger. „Az új termék bevezetésének célja, hogy ügyfeleink az általuk meghatározott adatok figyelése és naplózása útján részletesebb információkat kaphassanak egy kampány eredményeiről, és később ezeket az eredményeket felhasználva a hirdetések célzásánál, pontosabb elérést biztosíthatnak a hirdetőiknek.”- mondta el Szutor Ferenc az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese.
Az új mérőeszköz lehetőséget ad a tartalomszolgáltatóknak, hogy feltérképezzék hirdetési felületeiket, vagy a felületeiken futó kampányokat. Megtudhatják például, hogy a weboldalaikon futó hirdetéseket melyik megyéből hányan látták, vagy milyen felbontású eszközökön keresztül nézték, esetleg milyen böngészőből és milyen operációs rendszeren keresztül látogatták a netezők.
A Custom Logger fejlesztése része egy innovatív hirdetéshatékonysági mérőrendszer kialakításának.
Kapcsolódó cikkek
- Elektronikusan is kérhetik számláikat az OTP SZÉP kártyások
- Project Tango – a teret érző telefon a Google-tól
- 350 milliárd forint összehangolt infokommunikációs fejlesztésekre
- Keocko: új magyar fejlesztésű arcfelismerő rendszer
- Google-tudásbázis Budapesten
- Szívroham-érzékelő szenzoron dolgozik az Apple
- Okosszemüveggel válnak láthatóvá a rákos sejtek
- Okosszemüveggel válnak láthatóvá a rákos sejtek
- Több mint 230 milliós informatikai fejlesztés a KSH-nál
- Viszlát, Flappy Bird! – besokallt az idegölő játék fejlesztője