Megszűnik a Facebook és Google-belépés a Yahoo szolgáltatásainál
2014. március 6.
A Yahoo megszűnteti a Facebook illetve Google-fiókkal történő belépési lehetőséget. A vállalat szóvivője jelentette be, hogy ezentúl a szolgáltatások használatához a felhasználóknak regisztrálniuk kell.
Szépen lassan eltűnnek a Google és a Facebook belépési gombok a Yahoo szolgáltatásoknál. A felhasználók a jövőben tehát csak Yahoo azonosítóval léphetnek be a különböző oldalakra, vagyis kénytelenek lesznek regisztrálni. Ezt az alternatív belépési lehetőséget 2011-ben vezette be a cég.
A lépés jelzi a cég vezérigazgatója által tervezett változtatási szándékokat. A vállalat ugyanis arra törekszik, hogy növeljék az érdeklődést a webes termékek iránt, és újjáélesszék a stagnáló bevételt.
Marissa Mayer elmondta, hogy a Yahoo folyamatosan dolgozik azon, hogy javítsák a felhasználói élményt. A cég hivatalos nyilatkozatában pedig kifejtette, hogy az új folyamat lehetővé teszi számukra, hogy mindenki számára a leginkább személyre szabott felhasználói élményt nyújtsák.
Az első szolgáltatás, ahol életbe lépett az új belépési folyamat, a Yahoo Sports Tourney Pick’Em oldal, amely az egyetemi kosárlabda bajnokság hivatalos site-ja. Itt hétfő óta csak Yahoo azonosítóval lehet belépni.
A cég szóvivője elmondta, a cél az, hogy minden szolgáltatásnál fokozatosan kiiktatják majd a Facebook és Google belépési lehetőségeket, de pontos határidőt ezzel kapcsolatban nem közölt.
Forrás: Reuters.com
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- A közösségi média hálójában
- Drónokkal internetet – a Facebook megvenné a Titan Aerospace-t
- A Facebook megvette a WhatsAppot
- Tíz nap alatt közel 9000 háztartás választotta az Xprime szolgáltatást
- Átalakul a Twitter
- Átkozmetikázzák a Twittert
- Technológiai újítás a Jófogáson
- Yahoo a látogatottsági lista élén
- A Yahoo a mobilszegmensre összpontosítja figyelmét