Nekimennek az adathegynek a netes csúcstalálkozón

Fókuszban a keresés és a like-olás is

A média és az internet nagyágyúi térképezik fel a magyar piac jelenlegi és jövőbeni helyzetét a március közepére kitűzött konferenciasorozaton. Választ adnak a legaktuálisabb közösségi médiás, kereső- és mobilmarketinges kérdésekre, problémákra, valamint megvitatják, mi legyen, az IT-ipar által termel irdatlan adatvagyonnal.

„Ha jól csinálom, beszélnek rólam”, „Nincs többet online videó”, „Minden like egyenlő”, „A ló másik oldala”, „Van mit tanulni a fiataloktól”, „Húspiac, fejvadászat és álláskeresés” – néhány előadás címe, amelyek a digitális és reklámszakma nagyszabású tavaszi rendezvényének „Az Evolution – az online evolúció napja” című konferenciasorozat menetrendjében szerepelnek.

 

A március 12-13-ára kitűzött kétnapos, a budapesti Hotel Danubius Hélia szállodában tartandó rendezvényen többek között a keresőmarketingről, a mobilos marketingmegoldásokról, a hagyományos és új médiatartalmak jelenéről és jövőjéről tartanak előadásokat.

 

Csermely Ákos, a rendezvényt szervező – az Internet Hungary és a Média Hungary házigazdájaként ismert – Média Hungária Kft. vezetője közölte: lényegében három, de egy helyen megrendezett konferenciáról van szó, amelyen a magyar média- és online-piac nagyágyúi is jelen lesznek.„Uj Péter, a 444.hu főszerkesztője, Baló György tévés riporter mellett olyan nagy cégek magyarországi szakértői, vezetői is benne vannak a szereposztásban, mint a Google, a Microsoft, a Magyar Telekom, Kirowski” – tette hozzá. 

 

Mi lesz az adatvagyonnal?

 

A rendezvényen az említettek mellett olyan fontos kérdésekre is választ keresnek a résztvevők, mint az információtechnológiai szakzsargonban Big Dataként emlegetett adatvagyon kezelése, hasznosítása. A mai világban ugyanis hatalmas adatállomány termelődik napról napra, az okostelefonok térnyerésével pedig még komolyabb bővülésről beszélhetünk.

 

A folyamatból adódó problémát az üzleti világ is felismerte. Sőt, a döntéshozók ma már tisztában vannak azzal, hogy a felhalmozódó adathegyben lévő információk megfelelő kezelése, strukturálása nagyon komoly értéket jelent. A téma időszerűségét az is jelzi, hogy számos felmérésből, köztük a technológiai szektor egyik óriása, a Cisco egy tavalyi kutatásából az derül ki, hogy a Big Data a következő évek egyik legfontosabb szegmense lesz az IT-iparnak, méret pedig dollármilliárdokban mérhető világszerte. 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció