A Toshiba belép az üzleti kijelzők piacára
2014. február 4.
A Toshiba a 2014. február 4-6-ig, Amszterdamban megrendezésre kerülő Integrated Systems Europe (ISE) eseményen jelenti be belépését az üzleti kijelzők piacára. A vállalat első alkalommal vesz részt ezen a népszerű, professzionális audiovizuális termékeket és elektronikai rendszereket is felvonultató kiállításon.
A Toshiba neve az üzleti szegmensben is jól cseng
A Toshiba ISE 2014 eseményen való részvétele egyúttal a vállalat az európai professzionális audiovizuális piacra történő belépését is mutatja. Világszinten a Toshiba már a 90-es évek elejétől jelen van ezen a piacon. A vállalat az Egyesült Királyságban, Franciaországban és Németországban is elkezdte forgalmazni termékeit a közelmúltban, felhasználva más régiókban, többek között Japánban szerzett tapasztalatait. A Toshiba továbbá a 2014-es év során további üzletfejlesztésekre készül Európa számos más országában is. A Toshiba mindezt a felhasználói piacon már bevezetett megoldásaival egyesítve kifejezetten olyan, professzionális felhasználók számára kialakított termékeket és szolgáltatásokat mutat be, mint az egésznapos használat, kiterjesztett jótállás vagy hotel üzemmód. Ezeket az új termékeket a vállalat a már működő, üzleti laptopokat és termékeket is forgalmazó disztribúciós hálózatán keresztül értékesíti.
A Toshiba széles termékskálával lép be a piacra, így számos szektor – oktatás, vendéglátás, egészségügy, szállítás, kiskereskedelem és szabadidős tevékenységek – igényét is kielégíti. A jelenleg elérhető megoldások között professzionális, 24/7-es működésre, hirdetések folyamatos megjelenítésére és OPS csatlakozásra tervezett, tartalomszolgáltató monitorok, kisebb kijelzővel ellátott, vendéglátó egységekben, hotelekben használható televíziókészülékek és Ultra HD felbontású modellek is szerepelnek.
A felhasználói piacot tekintve a Toshiba az Ultra HD felbontású kijelzők terén elévülhetetlen érdemeket szerzett. Az ilyen, internet csatlakozással is ellátott eszközök az üzleti életben is kiválóan használhatók. A Full HD-nél négyszer nagyobb felbontással rendelkező Ultra HD kijelzők számos felhasználásra ideális megoldást jelentenek. Kiválóan alkalmazhatók például kereskedelmi egységekben, sőt tervezési és építészeti feladatoknál. A mai modern kijelzők számos csatlakozási megoldással rendelkeznek, de több kijelző központi vezérlése is megoldható, így azokat rugalmasan, többféle üzleti alkalmazásra használhatjuk.
Az ISE 2014-en kiállított Toshiba termékek
Az ISE 2014 fórumon, a Toshiba standján (8-H240) a látogatók a vállalat az üzleti szektor számára fejlesztett termékeit tekinthetik meg, továbbá az eseményen számos egyéb új bejelentés is várható. A bemutatón több koncepciótermék is megtekinthető, amivel a gyártó bepillantást enged a jövő megoldásaiba is.
A bemutatandó termékek összefoglalója:
- Televíziók vendéglátóegységek számára – Beépített ‘Hotel mód’, számos kijelzőméret, akár 40 hüvelyk (102 cm)
- Tartalomszolgáltató tévék – beépített tartalomszolgáltató televíziókészülékek akár 50 hüvelykes (126 cm) méretben
- Professzionális tartalomszolgáltató monitorok – 24/7-es működésű monitorok akár 70 hüvelykes (178 cm) méretben is
- Tartalomszolgáltató rendszereket működtető eszközök – csatlakoztatott eszközök vezérlése egy központi telephelyről
- Ultra HD tévék – 4K felbontású kijelzők akár 84 hüvelykes (213 cm) méretben
- Érintőképernyő keretek – Hatpontos optikai érintőképernyő keretek akár 70 hüvelykes (178 cm) méretben
Kapcsolódó cikkek
- Miroslav Tyburec lett az OKI Magyarország ügyvezető igazgatója
- Samsung B2B kijelzők az ISE 2014 kiállításon
- Toshiba L3 tévék okos funkciókkal
- Toshiba L3 tévék – jó áron, okos funkciókkal
- Saját mobilfizetési szolgáltatáson dolgozik az Apple?
- Hajlékony kijelzőt kap a Galaxy Gear utódja?
- A Toshiba kezében az OCZ
- Innováció a Business Telecomtól
- Az Apple tényleg a nagy kijelzők felé veszi útját?
- Mini változatban is érkezik a Lumia 1520?