Technológiai újítás a Jófogáson
A Google mintájára fejlesztették az oldalt
2014. január 28.
Megújult a Jófogás.hu. Az online apróhirdetési oldalt a Google Instant alapelvei szerint fejlesztették. Ezzel a felhasználók még könnyebben és gyorsabban böngészhetnek a több mint négymillió termék között.
A Jófogás. hu továbbfejlesztett rendszere egészen új felhasználói élményt kínál. A Google-hez hasonlóan már a gépelés közben megjelennek a releváns találatok, és az oldal valós időben frissül az új hirdetésekkel.
A korábbi öt perces frissülési időszaknek is vége. Ezentúl a kézi ellenőrzés után azonnal láthatóvá válnak az oldalon az egyes hirdetések. További újítás még, hogy erről a böngészők is értesítést kapnak az oldalon.
A fejlesztéseket a Google Instant inspirálta, amely 2010 második félévében indult, és igen pozitív visszajelzéseket kapott. Reszler Gábor, az apróhirdetési portál termékfejlesztési vezetője elmondta, hogy bár a „Jófogás napi sok milliós keresési száma elmarad ugyan a keresőóriás adataitól, az apróhirdetési oldalon bevezetett valós idejű tartalomindexálás és instant keresés azonban azt mutatja, hogy a technológia mára mindenki számára elérhetővé vált.”
Az újítással jelentősen nő a hatékonyság, ám mindez nem megy a minőség rovására, hiszen Budai László ügyvezető elmondta, hogy a kollégáik továbbra is minden hirdetést ellenőriznek, mielőtt kikerül az oldalra.
Kapcsolódó cikkek
- Nexus 5 – nyolc színben?
- 400 millióért vesz startupot a Google
- Innováció a Business Telecomtól
- Közös navigációs megoldást fejlesztett a BMW és az SAP
- A BMW közös navigációs szolgáltatást fejlesztett az SAP-vel
- Yahoo a látogatottsági lista élén
- Online hormonhatározó adatbázist nyitott a Házipatika
- Kétszámjegyű növekedés az online játékforgalmazásban
- Hackertámadás? - Órákra lebénult az internet Kínában
- Idén is lesz Biztonságosabb Internet Nap