Miért kevesebb a játék az újgenerációs konzolokra?
Egy lehetséges ok
2014. január 13.
Az Xbox One és a PS4 tavaly év végén kezdte hódító útját, még sincs annyi játék hozzájuk, mint elődjeikhez. Az okokat sokan a fejlesztési idő növekedésében látják.
Az előző generációs játékkonzolokra lényegesen egyszerűbb volt játékokat fejleszteni, a fejlesztők szerint bár könnyebb a korszerá x86-os hardverekre fejleszteni, jelentősen nőtt az ezekre szánt idő az újgenerációs szereplők (Xbox One és PS4) esetében.
Bár minden fejlesztőnek megvan a maga módszere egy játék fejlesztésére, a Capcom elismerte, hogy az újgenerációs konzolok összetettsége akár 8-10-szeresére is megnövelheti egy-egy játék fejlesztési idejét.
Masaru Ijuin, a Capcom vezető menedzsere mindehhez azt is hozzátette, hogy egyértelmű, hogy a minőségnövekedés iránti igény és fejlesztői törekvés vezet oda, hogy a munkaórák száma is jelentősen növekszik, ám a végeredmény is ennyivel jobb lesz.
Természetesen, ez csak egy lehetséges ok, és elképzelhető, hogy sokancsak kivárnak az igazán kreatív, jó ötletekkel, várják a fogyasztói visszajelzéseket, felmérik az igényeket stb. és csak később vetik bele magukat ebbe az egész újszerű terepbe.
Forrás: Übergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- A PlayStation4 megérkezett Magyarországra
- Újabb 16 ország a PS4 táborában – köztük Magyarország is
- Elérhető a M.O.J.O. Android játékkonzol
- 2 millió eladott Xbox One 18 nap alatt
- Több mint 2 millió Xbox One kelt el 18 nap alatt
- Itthon az Allee-ban lesz elérhető elsőként a PS4
- PlayStation 4 Launch Party az Allee-ban
- Sok Xbox One konzol ment tönkre a 4chan trollkodása miatt
- Sok Xbox felhasználó bedőlt a 4chan csínyének
- Play.com: tarolni fog karácsonykor a Nintendo Wii U