Bizakodó az LG: Az OLED és UHD TV-piacot is vinnék
2014. január 13.
Az LG szórakoztatóelektronika üzletágának új elnöke a jelenlegi tévépiac forradalmasítására készül, kihasználva az LG korán megszerzett vezető helyét az OLED TV technológia és gyártás területén. Ugyanakkor H.H. (Hyun-hwoi) Ha (képünkön), az üzletág új elnök-vezérigazgatója olyan termékekkel kívánja szélesíteni a vállalat ULTRA HD TV és Smart TV kínálatát, amelyek az innováció határait feszegetik.
OLED TV
Az LG komoly lépéselőnyre tehet szert a hajlítható OLED TV bevezetésével: a sík és az ívelt modellek után újabb csúcskészülékkel jelentkezik az OLED TV-k szegmensében. A termékhez kapott távirányító segítségével a flexibilis OLED TV képernyőjének íve a tévénéző helyzete és a környezet, vagyis a nézők száma és a képernyőtől való távolság szerint változtatható. Az ív állíthatóságával egy teljesen új tévénézési élmény érhető el.
A vállalat már létező 139 centiméter képátlójú (55”) CURVED OLED TV-je most két újabb, egy 165 centiméteres (65”) és egy 196 centiméteres (77”) UHD modellel egészül ki. A tökéletesen kidolgozott OLED TV-k bővített választéka megerősíti az LG vezető szerepét az új generációs tévék piacán.
Ezenfelül az LG egy globális OLED TV-gyártó hálózatot is létrehozott, amelynek létesítményei a világ kulcsfontosságú régióiban találhatóak. A gyártás már megkezdődött az LG újonnan létrehozott brazíliai, kínai, lengyelországi és thaiföldi üzemeiben, idén Mexikóban pedig újabb gyár nyílik, hogy az észak-amerikai piacot is elláthassák OLED TV-kkel.
ULTRA HD TV
Az LG különböző méretű — 125 centiméterestől (49”) az eddig példa nélküli 266 centiméter képátlójú (105”) — modelljeinek felsorakoztatásával az Ultra HD TV piacvezető szerepére tör. A vállalat prémium kategóriájú ULTRA HD készülékekből álló, gazdag választéka páratlan képminőséget, egyedi funkciókat és lenyűgöző dizájnt kínál. Az LG alacsonyabb árfekvésű tévékészülékeket is piacra dob, hogy szélesebb vásárlóközönség élvezhesse a 4K minőség nyújtotta magával ragadó szórakozást.
A sokrétű tartalomkínálat érdekében az LG különböző nemzetközi műholdas és kábeltelevíziós vállalatokkal kötött stratégiai megállapodást 4K minőségű műsorok közös fejlesztésére. Az LG globálisan az Ultra HD kínálatra összpontosít, ennek érdekében néhány ismert tartalomszolgáltatóval, például a Netflixszel és a Youtube-bal is együttműködik.
webOS, megkülönböztetett felhasználói élmény
Az idén piacra kerülő LG webOS platform az eddigi legegyszerűbb, legkényelmesebb Smart TV felhasználói élményt nyújtja. Az izgalmas új platform az LG innovatív Smart TV divíziójának fejlesztői és tervezői szakértelmét dicséri.
A webOS-alapú LG Smart TV-k a korábbi tévékhez képest jóval nagyobb szabadságot nyújtanak. A felhasználók például minden eddiginél egyszerűbben és könnyedén böngészhetnek a Youtube tartalmak között vagy szörfölhetnek a neten, miközben tévét néznek, mindehhez csak egy-két kattintásra van szükség a Magic Remote mozgásérzékelős távirányítón. Emellett a kezdeti beállítás is könnyen végrehajtható, többé szó sincs nehézkes, bonyolult tévébeállítási procedúráról.
A webOS alapú LG Smart TV-k már 2014 első felében elérhetők lesznek Koreában, majd azt követően más térségben is.
Kapcsolódó cikkek
- Okos LG fülhallgató és csuklópánt, nem csak sportoláshoz
- ULTRA HD TV-ivel villantott az LG a CES-en
- Újabb Ultra HD TV-ket mutatott be az LG
- A világ első hajlítható OLED TV-jét mutatta be az LG
- A világ első hajlítható OLED TV-je az LG műhelyéből
- Az LG megújult OLED TV kínálata a CES-en
- Az LG legújabb OLED TV kínálata a CES-en
- CES: 266 centiméteres, ívelt ULTRA HD TV az LG-től
- 266 centis, ívelt ULTRA HD televíziót mutat be az LG
- Új prémium kategóriás LG monitorok a CES-en