Stratégiai együttműködést kötött a Skullcandy és a Toshiba
2014. január 7.
Az együttműködés keretében a Toshiba a Skullcandy márkanevet laptopjai értékesítéséhez és marketing akciói során világszerte (Kínát kivéve) használhatja. Ezzel együtt a Skullcandy olyan professzionális szolgáltatást biztosít, melynek segítségével a Toshiba termékek által nyújtott hangzás tovább javul. A Skullcandy egy, a teljesítményt és a szabad életstílust előtérbe helyező, a fiatalok körében rendkívül népszerű márka.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb platformon tanúsított és támogatott a SUSE Linux Enterprise
- Oppo N1 – limitált Pepsi kiadásban is
- Magyarországon a Toshiba Encore táblagép
- Az LG tagadja, hogy a Huaweijel lépne partnerségre
- Kapható Magyarországon az új Toshiba Encore tablet
- A Magyar Telekom hálózatfejlesztését az Európai Beruházási Bank támogatja
- A Project/029 felületeit ezentúl az Adaptive Media értékesíti
- Újabb vállalat választotta a Novellt
- A Huawei számára fontos kapu Magyarország
- A Huawei második legnagyobb európai ellátó bázisa Biatorbágyon