Jót tett a Facebooknak az új like-dizájn
2013. december 18.
A Facebook nemrég átkozmetikázta a „like” és „share” gombokat, amely úgy tűnik, sikeres próbálkozás volt. Nemzetközi szinten nőtt a kattintások száma.
A Mashable jelentette be, hogy a Facebook dizájnátalakítása sikeres volt. A lépés óta 5%-kal nőt a kattintások száma a like és share gombokra. Ezek az opciók több mint 7,5 millió weboldalon jelen vannak, és az internetfelhasználók naponta körülbelül 22 milliószor találkoznak velük.
Bár a Facebook nem közölt hivatalos számokat a kattintásokról, de lebontotta ezeket az egyes földrajzi területek szerint. Meglepő módon nem az USA vezet ezen a téren, sőt éppen ellenkezőleg. Az aktivitások nagy része, 80%-a az Egyesült Államokon és Kanadán kívül történik.
A legtöbb kattintás az ázsiai Csendes-óceáni térségből és Nyugat-Európából érkezik, mindkét térségben 21%-os az elköteleződés. Az USA-ban 20%, Kelet-Közép-Európában pedig 18%. A Közel-Keleten és Afrikában kevésbé népszerű a like és share funkció: míg utóbbiban mindössze 3%, addig az előbbi esetén csak 2% az vide jutó kedvelések éls megosztások száma.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Jönnek a videóhirdetések Facebookra
- Érkeznek a Facebook videóhirdetések
- Ősszel a rappereké volt a YouTube
- „Melyik Facebook barátod utál” alkalmazás
- Több mint 2 millió felhasználó fiók esett a hackerek áldozatául
- Új funkció a Facebookon
- Frissült a Facebook Messsenger Android és iOS változata
- Megújult a Facebook Messsenger Android és iOS változata
- Megtudhatjuk, kik a barátaink a Facebook szerint
- Nemi élet helyett Facebook?