Jót tett a Facebooknak az új like-dizájn

A Facebook nemrég  átkozmetikázta a „like” és „share” gombokat, amely úgy tűnik, sikeres próbálkozás volt. Nemzetközi szinten nőtt a kattintások száma.

A Mashable jelentette be, hogy a Facebook dizájnátalakítása sikeres volt. A lépés óta 5%-kal nőt a kattintások száma a like és share gombokra. Ezek az opciók több mint 7,5 millió weboldalon jelen vannak, és az internetfelhasználók naponta körülbelül 22 milliószor találkoznak velük.

 

Bár a Facebook nem közölt hivatalos számokat a kattintásokról, de lebontotta ezeket az egyes földrajzi területek szerint. Meglepő módon nem az USA vezet ezen a téren, sőt éppen ellenkezőleg. Az aktivitások nagy része, 80%-a az Egyesült Államokon és Kanadán kívül történik.

 

A legtöbb kattintás az ázsiai Csendes-óceáni térségből és Nyugat-Európából érkezik, mindkét térségben 21%-os az elköteleződés. Az USA-ban 20%, Kelet-Közép-Európában pedig 18%. A Közel-Keleten és Afrikában kevésbé népszerű a like és share funkció: míg utóbbiban mindössze 3%, addig az előbbi esetén csak 2% az vide jutó kedvelések éls megosztások száma.

 

Forrás: Mashable.com

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció