Érkeznek a Facebook videóhirdetések
Automatikusan elindulnak, hang nélkül
2013. december 17.
Kevésbé a felhasználók örömét szolgálja a Facebook újdonsága: a hirdetőknek kedveznek ezzel a lehetőséggel. Jönnek ugyanis a videóhirdetések, melyek automatikusan elindulnak majd a hírfolyamban.
Az eddigi pletykákat a videóhirdetésekkel kapcsolatban blogposztban erősítette meg a Facebook. A bejegyzésben azt írják, tesztelik az újdonságot, amely – ahogy fogalmaznak – „egy új módja” annak, hogy a felhasználók promóciós videókkal találkozzanak a hírfolyamban.
Vagyis ez a megoldás a hirdetők érdekében jött létre, hiszen a felhasználók nagy része nem kedveli a különféle hirdetéseket, főleg nem az olyanokat, amelyek automatikusan el is indulnak.
A Facebook a posztban azt is közölte, hogy egy kisebb csoport számára már ezen a héten elérhető lesz a hírfolyamban megjelenő videóhirdetés. Ami pozitív, hogy bár ezek maguktól elindulnak, szerencsére hang nélkül. Ha a felhasználó szeretné felhangosítani, meg kell érinteni, illetve asztali verzió esetében rákattintani a hirdetésre.
A felhasználóknak mobilverzió esetén nem kell aggódniuk, az automatikus lejátszás csak Wi-Fi kapcsolat esetén történik meg, így nem a mobiladatforgalmat terheli a videók letöltése.
Minden videóhirdetés végén két kapcsolódó tartalom jelenik meg, így egy adott cég több szpotja is egy helyen megtekinthető lesz.
Forrás: TheNextWeb.com
Kapcsolódó cikkek
- A Google megveszi a robotgyártó Boston Dynamicset
- Az LG G Flex sem törhetetlen [Videó]
- Google Play videó és zenei támogatással bővül a Chromecast
- Mennyit twitteltünk idén? [Videó]
- Mennyit twitteltünk idén? [Videó]
- Akksiprobléma Samsung S4-nél – egy felhasználó tapasztalatai [Videó]
- Ősszel a rappereké volt a YouTube
- „Melyik Facebook barátod utál” alkalmazás
- Nagyfelbontású élő képek az űrből
- Több mint 2 millió felhasználó fiók esett a hackerek áldozatául