Díjnyertes a Telekom virtuális fesztiválközpontja
2013. december 13.
Idén is kihirdették a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat közös szervezésében létrejött "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit. Közösségi marketing megoldás kategóriában a Telekom „Y2013” fesztivál honlapja nyerte a díjat.
A pályázatra idén 333 nevezés érkezett, rengeteg kiváló minőségű honlappal. A díjakat ünnepélyes díjátadó keretében Varga István, a pályázat alapítója adta át, aki az online marketingről a következőket nyilatkozta: „Sokkal nyitottabb, sokkal közösségibb világ felé haladunk. A jövőben tarolni fognak az új modellek, amelyben az ’X, Y és Z generáció’ tagjai határozzák meg az erővonalakat. Ők már a neten élnek, és felrúgnak minden eddigi szabályt. A gyorsuló világban is megállják a helyüket és ők fogják diktálni a trendeket. A vállalatoknak erre a kihívásra kell reagálniuk, és fejleszteniük digitális stratégiájukat. Célunk, hogy a következő években az ilyen előremutató megoldásokat díjazzuk.”
További információ: www.y2013.hu, www.azevhonlapja.hu
Kapcsolódó cikkek
- Kilenc kisebb kábelhálózatot vásárolt a Magyar Telekom
- Megkétszerezte reklámbevételét a YouTube
- Sound: megérkeztek az első fecskék
- Megvannak az év legjobb honlapjai
- Sikeres szálláskuponozás: 4 milliárd forintos piac
- Önkéntességért Díjat nyert a Telekom Mobilsulija
- Retina iPad Mini a Telekomnál
- Már kapható a retina kijelzős iPad mini a Telekomnál
- Így lesz ügyfél a hirdetésből
- EFOTT: harminc év után ismét Miskolctapolca