Több mint másfélszeresére nőtt az online hitelek aránya
2013. december 9.
A Cetelem Bank felmérése szerint az idén több mint másfélszeresére nőtt az online áruhitelek aránya a tavalyihoz képest, az átlagos hitelösszeg pedig 15 százalékkal lett magasabb.
Fontos átrendeződés mutatható ki a Cetelem szerint az online vásárlók körében, ami az online áruhitel-kihelyezésre is hatással lesz. Míg korábban a webáruházakban főként fiatalok és inkább férfiak vásároltak, évről évre nagyobb a nők aránya és az 55 év felettiek is helyet követelnek maguknak a virtuális térben. A bank közleménye idézi Lukácsi Zoltán marketingigazgatót, aki elmondta: további növekedést vár a szegmensben, mivel a tavalyihoz képest már közel kétszeresére nőtt azoknak a webáruházaknak a száma, ahol online áruhitelt lehet igényelni.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar vállalkozás teszi biztonságossá az online bankolást
- Online éli reneszánszát a személyi kölcsön
- Szemfülesen spórolunk a műszaki cikkeken
- A mobilfizetésre térnének át a pénzintézetek
- Cisco: személyre szabott pénzügyi szolgáltatásokat várnak az ügyfelek
- Minden harmadik szlovák használ internetes banki szolgáltatásokat
- TaPassz: Újabb érintés nélküli fizetőeszköz a TakarékPontnál
- Betör a Facebook a bankokba
- Okostelefonos online bankolás vállalati ügyfeleknek
- Megváltoztatja a banki szokásokat az internet-generáció