Pr-ügynökséget választott az AGRO.bio Hungary Kft.
B&D ComMedia segíti a fenntartható mezőgazdasági szakértő munkáját
2013. november 13.
A B&D ComMedia ügyfélköre újabb magyar céggel bővült. Teljes körű, integrált pr-kommunikációjának tervezésére és megvalósítására kötött együttműködési szerződést az AGRO.bio Hungary Kft. a kommunikációs irodával. Az ügynökség elsődleges feladata az AGRO.bio Kft. – a fenntartható mezőgazdaságért tett – tevékenységének minél szélesebb körben való megismertetése.
2001-ben alakult AGRO.bio Hungary Kft. 2013 novemberétől a B&D ComMedia Kommunikációs Irodát választotta pr-ügynökségének. A vállalat komplex mikrobiológiai megoldásokat nyújt a mezőgazdaság és a környezetvédelem területén, amelyek természetes módon biztosítják a talajok tápanyag szolgáltató képességét és javítják a termékenységét.
A fenntartható mezőgazdaságért tett munkássága elismeréseként több díjjal is jutalmazták már a céget, legutóbb a MagyarBrands díjat vehették át a tulajdonosok. A cég BactoFil termékcsaládja idén elnyerte a II. FMCG Greennovációs Nagydíjat a Greennovatív Termék kategóriában, valamint az ezévi Magyar Termék Nagydíjjal is büszkélkedhet.
A B&D ComMedia életében igen nagy szerepet kapnak azok a cégek, akik hazánkban tevékenykednek, magyar embereknek adnak munkát, magyar terméket állítanak elő és mindehhez magyar know-how-t használnak. Az ügynökség munkatársai szívesen kötelezik el magukat ilyen cégek mellé és tesznek meg mindent azért, hogy a kommunikáció útján is támogatást nyújtsanak az eredményes működéshez. Ezt tükrözi a meglévő ügyfeleik listája is, hiszen a Szentkirályi Ásványvíz Kft., a Sága Foods Zrt., a HYD Rákkutató és Gyógyszerfejlesztő Kft. és a KÜRT Zrt. kommunikációját is ők kezelik.
Az AGRO.bio Hungary Kft. korábban nem dolgozott pr-ügynökséggel, az utóbbi években elsősorban médiafoglalások keretében kommunikált. Az AGRO.bio Kft. a sajtó figyelmének és a publicitás növelésének érdekében bízta meg a jelentős referenciákkal, kiváló szakmai tapasztalatokkal és sajtókapcsolatokkal rendelkező B&D ComMediát. Az ügynökség segítségével szeretnének nemcsak az agrárszakmai körökben, hanem a fogyasztók körében is ismertebbé válni, hiszen az élelmiszerek minősége nem a feldolgozó és gyártó üzemekben, hanem már a termesztésnél eldől.
Kapcsolódó cikkek
- A Samsung a legjobb magyar elektronikus ügyfélkiszolgáló
- Twitter a tőzsdén: az első napon 73%-os növekedés
- Wozniak szerint az Apple-nek a Google-lel kellene együttműködnie
- Percenként 700 Samsung készülék talál gazdára
- Percenként 700 Samsung készülék talál gazdára
- Az iPhone-ok javítottak az Apple mutatóin
- Az SAP partnere lett az AFF Group
- Javultak az Apple mutatói
- 40 millió Galaxy S4 fél év alatt
- Növekedtek a Lumia eladások