A TelekomĂ© az orszĂĄg legjobb telefonos ĂŒgyfĂ©lszolgĂĄlata

A Magyar Telekom elnyerte a 2013. évi Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat a telefonos ügyfélkiszolgálás (call center) nagyvállalati kategóriában. Ezzel a Telekom az ország legjobbjának bizonyult a telefonos ügyfélkiszolgálás terén az ország nagyvállalatai közül, jelentƑs javulást felmutatva a tavalyi – legjobb távközlési cégként elért – második helyezéséhez képest is. A Telekom az ügyfelek véleménye alapján érdemelte ki a kiemelkedƑ sikert. A rangos elismerést Christopher Mattheisen vezérigazgató vette át a tegnap esti díjátadó gálaest keretében.

A versenyben részt vevƑ cégek teljesítményének mérése két lépcsƑben zajlott. ElƑször a független értékelƑk próbahívásokkal tesztelték a telefonos ügyfélszolgálati munkatársak teljesítményét, értékelték azok szakmai felkészültségét és ügyfélközpontú kommunikációját, valamint az ügyfélnek adott ajánlat és megoldás minƑségét, személyre szabott voltát. Ezt követƑen került sor az ügyfélelégedettség mérésére, amelynek során a telefonon ügyet intézƑ ügyfeleket kérdezték tapasztalataikról, a kiszolgálás és az ügyintézés minƑségérƑl, gyorsaságáról és eredményességérƑl. Mindkét mérés során kimagasló eredményeket ért el a Telekom telefonos ügyfélszolgálata, amely így összesített eredményként az ország legjobbjának bizonyult a nagyvállalatok körében.

Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója az díj átvétele kapcsán elmondta: „Büszkék vagyunk az ügyfélkiszolgálásban elért újabb kiemelkedƑ sikerünkre, amely annak köszönhetƑ, hogy üzleti tevékenységünk fókuszába még inkább az ügyfelek magas szintƱ, korszerƱ és hatékony kiszolgálása kerül. A Telekomnál meggyƑzƑdésünk, hogy cégünk sikerességének mércéje az elégedett ügyfél. Ezért számunkra kiemelt fontosságú az ügyfélélmény és ügyfeleink elégedettsége. A most elnyert rangos elismerést szeretnénk olyan ösztönzésnek tekinteni, amely által még jobbak, a jóból kiváló szolgáltató lehetünk, ügyfeleink elvárásait is meghaladva.”

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyt ez évben már ötödik alkalommal írta ki a Client First tanácsadó cég. A díjakat évrƑl évre három kategóriában ítélik oda az elvégzett tesztek és felmérések alapos kiértékelése alapján: személyes ügyfélkiszolgálás, telefonos ügyfélkiszolgálás, elektronikus ügyfélszolgálat. Különös értéket ad ennek az elismerésnek, hogy a verseny szektorsemleges volt, különbözƑ iparágak és szolgáltatók eltérƑ ügyfélkiszolgálási tevékenysége került összehasonlításra. A versenyben a mindennapok gyakorlatát vizsgálták és értékelték, ennek köszönhetƑen az eredmény hitelesen tükrözi, hogy  az ügyfelek véleménye alapján összességében a Telekomé a legjobb telefonos ügyfélszolgálat. A versenyben elért siker értékét növeli, hogy a Telekom Magyarország legnagyobb ügyfélszolgálati szervezetét mƱködteti, és a távközlési piacon a legszélesebb körƱ, integrált szolgáltatásportfólióval rendelkezik.

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyen 2012-ben a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában lett díjnyertes a Telekom, a call center kategóriában pedig – legjobb távközlési cégként – második helyezést ért el. Így összességében a Telekom bizonyult a legjobbnak a távközlési ügyfélszolgálatok közt. Ugyancsak tavaly a Telekom nyerte el az elsƑ helyezést a távközlési szolgáltatók közül a Top 10 Call Center verseny telefonos ügyfélszolgálati tevékenység értékesítés kategóriájában.

A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjról további információk a www.clientfirst.hu weboldalon találhatók.
 

 
 
 

KapcsolĂłdĂł cikkek

 

Belépés

 

 

RegisztrĂĄciĂł