A Telekomé az ország legjobb telefonos ügyfélszolgálata
2013. november 9.
A Magyar Telekom elnyerte a 2013. évi Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat a telefonos ügyfélkiszolgálás (call center) nagyvállalati kategóriában. Ezzel a Telekom az ország legjobbjának bizonyult a telefonos ügyfélkiszolgálás terén az ország nagyvállalatai közül, jelentős javulást felmutatva a tavalyi – legjobb távközlési cégként elért – második helyezéséhez képest is. A Telekom az ügyfelek véleménye alapján érdemelte ki a kiemelkedő sikert. A rangos elismerést Christopher Mattheisen vezérigazgató vette át a tegnap esti díjátadó gálaest keretében.
Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója az díj átvétele kapcsán elmondta: „Büszkék vagyunk az ügyfélkiszolgálásban elért újabb kiemelkedő sikerünkre, amely annak köszönhető, hogy üzleti tevékenységünk fókuszába még inkább az ügyfelek magas szintű, korszerű és hatékony kiszolgálása kerül. A Telekomnál meggyőződésünk, hogy cégünk sikerességének mércéje az elégedett ügyfél. Ezért számunkra kiemelt fontosságú az ügyfélélmény és ügyfeleink elégedettsége. A most elnyert rangos elismerést szeretnénk olyan ösztönzésnek tekinteni, amely által még jobbak, a jóból kiváló szolgáltató lehetünk, ügyfeleink elvárásait is meghaladva.”
A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyt ez évben már ötödik alkalommal írta ki a Client First tanácsadó cég. A díjakat évről évre három kategóriában ítélik oda az elvégzett tesztek és felmérések alapos kiértékelése alapján: személyes ügyfélkiszolgálás, telefonos ügyfélkiszolgálás, elektronikus ügyfélszolgálat. Különös értéket ad ennek az elismerésnek, hogy a verseny szektorsemleges volt, különböző iparágak és szolgáltatók eltérő ügyfélkiszolgálási tevékenysége került összehasonlításra. A versenyben a mindennapok gyakorlatát vizsgálták és értékelték, ennek köszönhetően az eredmény hitelesen tükrözi, hogy az ügyfelek véleménye alapján összességében a Telekomé a legjobb telefonos ügyfélszolgálat. A versenyben elért siker értékét növeli, hogy a Telekom Magyarország legnagyobb ügyfélszolgálati szervezetét működteti, és a távközlési piacon a legszélesebb körű, integrált szolgáltatásportfólióval rendelkezik.
A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyen 2012-ben a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában lett díjnyertes a Telekom, a call center kategóriában pedig – legjobb távközlési cégként – második helyezést ért el. Így összességében a Telekom bizonyult a legjobbnak a távközlési ügyfélszolgálatok közt. Ugyancsak tavaly a Telekom nyerte el az első helyezést a távközlési szolgáltatók közül a Top 10 Call Center verseny telefonos ügyfélszolgálati tevékenység értékesítés kategóriájában.
A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjról további információk a www.clientfirst.hu weboldalon találhatók.
Kapcsolódó cikkek
- Számos településen elérhető a Telekom 4G mobilinternet szolgáltatása
- Újabb településeken érhető el a Telekom 4G mobilinternet szolgáltatása
- VOLT: megarobot épül a használt mobilokból
- Használt mobilokból épül robot a VOLT-on
- GVH: Húszmillió forintos bírság a Magyar Telekomnak
- A Telekom a készpénztermelő képesség javítására összpontosít
- Csökkent a Magyar Telekom nettó eredménye a harmadik negyedévben
- A Telekom megduplázza 4G-lefedettségét 2015-re
- Mától elérhetők a Telekom új, korlátlan Next csomagjai
- Nem volt elérhető a Magyar Telekom mobilinternet-szolgáltatása


