Ötszörös siker az ötödik generációnak
Az iPad Air jobban teljesít társainál
2013. november 5.
Nemrég jelent meg a legújabb iPad modell a piacon, de máris olyan népszerűség övezi, amelynek nyomába elődei sosem értek.
A Fiksu adataiból világosan látszik, hogy az ötödik generációs iPad modell jóval sikeresebb elődeinél. A kezdeti eladásokat összevetve elmondható, hogy az iPad 4-nél nagyjából ötször többen vadászták már le az új modellt.
Tény, hogy eddig nem a 4-es széria volt a legsikeresebb a piacon, de az eddigi legjobb eladási mutatókat generáló iPad Minihez viszonyítva is jelentős előnyben van már most az Air: nagyjából négyszer olyan népszerű. Úgy elhúzott a többiektől, hogy már a harmadik napon ötször sikeresebb volt, mint elődje, és azóta is tartja ezt a szintet.
Érdemes azonban megjegyezni, hogy mindez nem csak az Air készülék töretlen sikerét mutatja, hanem azt is, mennyit számít az, hogy ellentétben az iPad 4-gyel – ahol először csak a Wi-Fi képes változat jelent meg – nem lépcsőzetes kiadással próbálkozott az Apple.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Idén már nem lesz olyan kapós az iPad?
- Kevesebb iPadet vesznek az idén
- DK-KP95 mikrohifi: Party bármelyik Apple eszközzel
- DK-KP95 mikrohifi: Party bármelyik Apple eszközzel
- Az Apple 60 millió dollárt fizetett az iPad márkanév kínai használatáért
- Az Apple 60 milliót fizetett az iPad márkanév kínai használatáért
- Az iPad Air ötször népszerűbb elődjénél
- Wozniak tagadja, hogy kritizálta volna az új iPadeket
- Az Apple kiküldte a meghívókat az október 22-ei eseményre
- Megérkezett az iOS 7 [Videó]