Az internetes oldalaknak csak három típusát látogatjuk rendszeresen
2013. november 5.
Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint ugyan oldaltípusok tucatjai várják az olvasókat, csupán három kategóriát nézeget legalább heti gyakorisággal az internetezők több mint fele.
S vajon melyek azok a helyek, amelyek a legkevesebb voksot kapták? 8%-nyian keresik fel rendszeresen a különböző képmegosztókat (pl. Flickr, Picasa), az olyan nálunk még kevésbé elterjedt tematikus blog gyűjtőoldalakat, mint pl. a Tumblr és a Pinterest, valamint a divattal foglalkozó oldalakat. Magyarországon ezek az arányok csupán 6, ill. 2%-ot jelentenek. Érdekes, hogy az online társkereső oldalak rendszeres látogatottsága elenyésző: 5%. A magyar netezők a maguk 7%-ával valamivel aktívabbak a nemzetközi átlagnál.
A piackutatóknak azonban érdemes megvizsgálniuk az alacsonyabb látogatottságú oldalak demográfiai összetételét, hogy célirányosabban szólíthassák meg potenciális közönségüket.
Kapcsolódó cikkek
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel?
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel?
- Új irányelveket tettek közzé a gyerekek médiahasználatáról
- Létrejött a Szalay Annamária Média Alapítvány
- Még lehet jelentkezni a netes gyermekbarát tartalmak közötti versenyre
- Előadások a média és az internet veszélyeiről és azok kiküszöböléséről
- H95 Bűvösvölgy: évente tízezer diákot várnak az új médiaértés központba
- Rájár a rúd a rémhírterjesztő kínai bloggerekre
- Pekingben online platformot hoztak létre az internetes rémhírek ellen
- Kovács Attila-díj 2013: Idén is keresik az információs társadalmat népszerűsítő újságírókat