Elindult a Samsung „Launching people” kampánya
2013. október 29.
A Samsung elindította globális "Launching people" elnevezésű kampányát, amelynek célja, hogy a felhasználók a Smasung termékeivel képesek legyenek megvalósítani álmaikat.
A Samsung fontosnak tartja, hogy az emberek észrevegyék a technológiában rejlő lehetőségeket, most ebben nyújt segítő kezet nekik globális kampánya révén. A”Launching people” célja az önmegvalósítás, hogy ezt az emberek képesek legyenek elérni a Samsung termékein keresztül.
A vállalat egy Facebook pályázatot hirdetett, amely egyelőre 13 országban indult útjára (Egyesült Királyság, Németország, Olaszország, Ausztrália, Görögország, Brazília, Ausztria, Argentína, Mexikó, Perzsa-öböl, Szaúd-Arábia, Törökország és Franciaország). A pályázat lényege, hogy bárki előtt nyitott az út, ám csak saját ötlettel lehet jelentkezni.
A Samsung segít versenyzőknek, méghozzá mentorként, saját termékekkel és még startup segítséggel is.
Sue Shim, a Samsung marketingvezetője úgy véli, hogy a technológiának az emberek igényei adnak értelmet, így fontos, hogy az ő elképzeléseiket valósítsák meg egy-egy termékkel. A hogy elmondta, az elkövetkezendő években számos izgalmas projekten dolgoznak majd együtt, ezzel az emberek álmait is megvalósítják.
A kampány eddig 13 országban van jelen, ám jövőre még több régió csatlakozik a kezdeményezéshez.
Kapcsolódó cikkek
- 40 millió Galaxy S4 fél év alatt
- Bővült a Galaxy Gear támogatottsága
- Google Glass kihívón dolgozik a Samsung?
- A Note 3 a 2014-es téli olimpia hivatalos mobilja
- A 2014-es téli olimpia hivatalos mobilja a Note 3
- A kínai média nyomására bocsánatot kért a fogyasztóktól a Samsung
- "5 év garancia" kampány újra az LG Personal TV-ire
- Gyorsabb vezetékmentes töltés a Sony új technológiájával
- Samsung ATIV Book 9 Plus noteszgép Intel Core i7 processzorral
- Megérkezett a Galaxy S4-re az Android 4.3 Jelly Bean