A kínai média nyomására bocsánatot kért a fogyasztóktól a Samsung
2013. október 24.
Honlapján kért bocsánatot a kínai fogyasztóktól a dél-koreai Samsung cég, miután az állami média annak visszás kereskedelmi gyakorlatára mutatott rá.
Mivel ez a cég által a telefonokba szerelt szoftver, a hibás készülékeket a Samsungnak ingyen kellene megjavítania, a vállalati garancia azonban erre nem terjed ki - mutatott rá a CCTV. A tulajdonosok sokszor akár 600 jüant (21 ezer forint) is kénytelenek fizetni a készülékek megjavításáért, önhibájukon kívül - hangzott el a műsorban.
A riport megjelenése után a Samsung bocsánatot kért az okozott kellemetlenségért, és a visszás gyakorlatért a menedzsmentet érintő problémákat okolta. A cég az érintett készülékek ingyen javítását, szükség esetén cseréjét ígérte, valamint azt, hogy a korábban a javításért fizetőket is kárpótolják.
A CCTV az elmúlt év során több nagy külföldi céget is bírált a kínai fogyasztókkal való bánásmódjáért. Csupán napokkal a Samsung-ügy nyilvánosság elé tárása előtt az amerikai Starbucksot támadta túlárazott kávéi miatt. Márciusban az Apple-nek a kínai fogyasztókkal szembeni, más országoktól eltérő bánásmódjára mutatott rá, amelyért Tim Cook, a cég vezérigazgatója kért elnézést.
Kapcsolódó cikkek
- Samsung W2014 – csúcs hardver egy kagylóban
- Galaxy Trend 3 DuoS – trendi kétkártyás
- A Samsung együttműködik a kormánnyal
- Drágán kezd a Samsung „okoskagylója”
- Már hivatalos a Samsung kagylómobilja, a Hennessy
- A Xiaomi lekörözte az Apple-t a kínai piacon
- Itt a Galaxy Note II felturbózott kiadása
- Újabb kínai Apple-beszállítót gyanúsítanak munkajogi visszaélésekkel
- Kínában a Samsung és a Lenovo mobilok a nyerők
- Kétkártyás Galaxy S 4 – Csak Kínában?