Együttműködésben állapodott meg az Önszabályozó Reklám Testület és az IAB Hungary
2013. október 16.
A digitalis iparágban mostantól önszabályozás keretében bírálják el a viselkedésalapú reklámokkal (online behavioral advertising, OBA) kapcsolatos panaszokat.
Magyarországon az európai önszabályozásért felelős szervezet helyi szervezete, az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) végzi az önszabályozási rendszerben beérkező panaszok vizsgálatát.
Az IAB Europe Magyar Reklámszövetség által képviselt hazai tagszervezete, az IAB Hungary szakmai hátteret nyújt az ÖRT panaszkezelésében, és részt vállal az önszabályozás iparági népszerűsítésében is.
Az együttműködési megállapodás jelzi a két szervezet elkötelezettségét az önszabályozás, mint a vállalati magatartást befolyásoló leghatékonyabb szabályozási eszköz mellett.
Az önszabályozással kapcsolatos anyagok, valamint a panaszkezelés gyakorlati menetére vonatkozó tudnivalók elérhetőek mindkét szervezet honlapján (www. ort.hu és www.iab.hu)
Kapcsolódó cikkek
- Digital Hack néven Országos Marketing Konferenciát rendeznek
- Új elnök a Magyar Marketing Szövetség élén
- Több mint 4 százalékos növekedést mutat a NORI
- Új tagokkal bővült az IAB és az MRSZ
- Reklámok a közösségi médiában
- Vegyes tapasztalatokkal zárta első félévét az informatikai klaszter
- Megint az Apple vérét szívja a Nokia [Videó]
- Moto X – Félmilliárd dollár, csak marketingre
- Világviszonylatban a netezők közel fele, Magyarországon egyharmada találkozott online hirdetéssel
- Cuki figurák az új Xperia reklámokban [Videó]