Az iPhone 5S rávert az 5C-re
2013. október 15.
Több mint kétszer annyi iPhone 5S modellt adtak el eddig, mint iPhone 5C készüléket. Hiába tehát a kedvező ár, az Apple felhasználók számára nem ez a döntő.
A Consumer Intelligence Research Partners (CIRP) adatai alapján a szeptemberi iPhone eladások 64%-át az 5S modell tette ki, míg az 5C csupán 27%-ot. Az iPhone 4S-et is vásárolják még a felhasználók, szeptemberben az eladások 9%-át ez a modell tette ki. Érdekes, hogy az iPhone 5-ről nincsenek adatok, miközben tavaly jobban indult, mint most az 5S (akkor az eladások 68%-át generálta).
Ám arról ne feledkezzünk el, hogy amikor kijött az iPhone 5, nem kísérte „konkurens” modell, ám most az 5S az 5C-vel osztozik az Apple userek kegyei, szemlátomást jó tempót diktálva.
Bár az 5C modell még igencsak lemaradásban van, ám a CIRP társalapítója szerint – akik a felmérést végezték –, idővel az olcsó iPhone is egyre nagyobb szeletet hasít ki magának az iPhone eladásokból, de egyelőre a zászlóshajó modellt vadásszák főként az emberek.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Az iPhone 5 ötödik az elégedettségi listán
- Az iPhone 5 ötödik az elégedettségi listán
- Elcsábította a Burberry vezért az Apple
- Kékhalál effektus az iPhone 5S-en [Videó]
- Kékhalál az iPhone 5S-en [Videó]
- Az Amerikaiak lógnak legtöbbet mobilon
- Az iPad szorította vissza a PC-ket?
- Az androidosok több mint fele nem figyel a biztonságra
- Október 25-étől kapható az új iPhone 5S és iPhone 5C a Vodafone-nál
- iPhone 5C és 5S október 25-től a Vodafone-nál