Regionális megállapodás az AXN és a Sony Mobile között
2013. október 14.
A tavaszi sikeres együttműködést után a Sony Mobile és az AXN televíziós csatorna újra összeállt egy különleges közép-európai kampány megvalósítására.
A Sony Mobile a Crossing Lines – Határtalanul, az AXN harmadik saját gyártású produkciójának fő szponzora, mely során a Sony Xperia Z1 okostelefon promóciója során alkalmazott egyedi hirdetési megoldásaival szervesen kapcsolódik a sorozat számos eleméhez. Az exkluzív szponzorációs csomag kiemelt eleme az AXN új hirdetési eszköze, a látványos szponzor pop-up.
Az együttműködés alatt szponzor szpotokban, a műsor ajánlóinál promo keretben, és az AXN weboldalán indított online játék szpotjában kapcsolódik össze a sorozat lenyűgöző képi világa és az új okostelefon promóciója. Mindezt kiegészítik a reklámblokk indító speciális megjelenések az ún. ad intro szpotok a sorozat megszakítóiban. A széria epizódjaiban a szponzor pop-up látványos animációkkal mutatja be az új, por-és vízálló Sony Xperia Z1 okostelefont és annak 20,7 megapixeles fényképezőgép funkcióját.
A szponzori kampány a Crossing Lines – Határtalanul első évadának végéig fut, egyszerre hat országban: Lengyelországban, Romániában, Bulgáriában, Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon.
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatkozott a Sony Xperia Z1 kompakt kiadása
- Karácsony előtt érkezik a PS4
- Power Cover CP 12 tok Xperia Z Ultrához: védelem és hosszabb üzemidő
- Együttműködés az ECDL vizsgarendszer érdekében
- Xperia M Dual – NFC, dual SIM és két mag a középmezőnyben
- Folytatódik a DOStalgia vándorkiállítás az Intel támogatásával
- Nőtt az Apród
- 30%-kal nő a Comedy Central hazai lefedettsége
- Több mint 4 százalékos növekedést mutat a NORI
- Stratégiai megállapodást írt alá a Magyar Kormány és a Samsung