450 millió forintos Vodafone beruházás Miskolcon

A Vodafone Magyarország Zrt. 450 millió forintos beruházással 2014-2015-ben kibővíti miskolci regionális ügyfélszolgálati központját, jelentette be dr. Kriza Ákos Miskolc polgármestere és dr. Beck György, a Vodafone elnöke pénteken, Miskolcon. Ezzel a borsodi megyeszékhelyen a Vodafone alkalmazottak száma a jelenlegi közel 300-hoz képest 240 fővel bővül.

Miskolc a központ bővítéséhez 130 millió forintos beruházási támogatással járul hozzá, mondta dr. Kriza Ákos polgármester, aki szerint a fejlesztés a város további gazdasági fejlődése, valamint újabb munkahelyek létrehozása, más befektetők Miskolcra vonzása és a fiatalok megtartása miatt is kiemelt jelentőségű.

A Vodafone Magyarország Miskolcot a második otthonának tekinti és büszke arra, hogy várossal együttműködve tovább tudja bővíteni a 2009-ben megkezdett beruházását, amelynek összértéke így már meghaladja majd az 1 milliárd forintot, mondta a sajtótájékoztatón dr. Beck György. A Vodafone elnöke szerint a város számára a beruházás támogatása hamar megtérülő befektetés lesz, hiszen ennek révén magas hozzáadott értékű munkakörökben teremtenek új munkahelyeket, miáltal a beruházás hozzájárul a város munkaerő megtartó és munkaerő vonzó képességének a növeléséhez is. Az ügyfélszolgálati munka iránt érdeklődők már mostantól jelentkezhetnek, amennyiben elküldik önéletrajzukat az allasmiskolcbox@vodafone.com címre.

A Vodafone Magyarország Zrt. vezetése 2009-ben döntött a jelenleg is igen sikeresen működő Regionális Ügyfélszolgálati Központ létrehozásáról. A jelenlegi miskolci ügyfélszolgálati központ megfelel a legmagasabb nemzetközi normáknak, és mind Miskolc, mind pedig a Vodafone számára referencia központnak számít. Ezáltal a központ hozzájárulhat újabb miskolci beruházások megszületéséhez, akár nemzetközi ügyfélszolgálati központok létesítéséhez is, hiszen a városban a Vodafone tapasztalatai szerint rendelkezésre áll az ilyen feladatokhoz szükséges elkötelezett, képzett munkaerő és megvannak a szükséges egyéb adottságok, mint az egyetem, az infrastruktúra és a szándék a város részéről.


A miskolci regionális ügyfélszolgálati központ munkatársai az elmúlt években éves szinten átlagosan több, mint 1,6 millió hívást kezeltek,  közel 70 ezer e-mailt és levelet válaszoltak meg, mintegy 400 ezer szolgáltatás aktiválásban és 100 ezer számhordozási igény kezelésében vettek részt.

 

A Vodafone munkatársai az elmúlt években (2010-11-12) számos rangos szakmai elismerést vívtak ki a minőségi ügyfélkiszolgálás terén, pl. a GfK Hungária „Best of Call Centers” és a Client First „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” versenyeken elért első helyezésekkel – és ezen elismerésekhez a miskolci Központ munkatársai jelentős mértékben járultak hozzá. 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció