Globális óriások árnyékában – Így változott a magyar e-kereskedelem 2025-ben
2025-re a magyar online kereskedelmi piacot erősen meghatározták a globális szereplők. A főként Kínából érkező import rendelések aránya, éves 20–22%-os növekedést követve, a teljes...
TrendForce: a globális SSD-piac 36%-át a Kingston uralja
A Kingston Digital Europe Co LLP bejelentette, hogy a TrendForce 2024-es éves rangsora szerint a vállalat az első helyen áll a disztribúciós piacon értékesítő, úgynevezett harmadik féltől származó...
A Xiaomi negyedéves üzleti eredményei – stabil növekedés és új mérföldkövek
A Xiaomi Corporation, a globális fogyasztói elektronikai és okoseszköz-gyártás vezető szereplője, közzétette a 2025. szeptember 30-ával záródó negyedév nem auditált, konszolidált...
Tovább szárnyal az AutoWallis: 353 milliárd forintra nőtt az árbevétel
Az AutoWallis a harmadik negyedévben is erős teljesítményt nyújtott: a vállalatcsoport árbevétele 21 százalékkal nőtt, így elérte a 353 milliárd forintot a régió 17...
Így alakult a Magyar Telekom harmadik negyedéve
A harmadik negyedévben a lakossági ügyfelek átlagos havi mobil adathasználata 17,7 GB-ra nőtt, ami 22%-os emelkedés az előző év azonos időszakához képest. A nyári hálózatnyitásnak...
A 7 éves Bitget új vezetővel és globális ambíciókkal ünnepel
A Bitget, a világ legnagyobb Universal Exchange-e (UEX) tovább erősíti globális márkastratégiáját és felhasználói fókuszát azzal, hogy Ignacio Aguirre Francót nevezte ki új...
Rekordok és kihívások: Az LG harmadik negyedéves mérlege
Az LG Electronics bejelentette, hogy 2025 harmadik negyedévében 21,87 billió koreai von (KRW) konszolidált bevételt és 688,9 milliárd KRW üzemi eredményt ért el.
Nansen jelentés: Így formálja át a kriptokereskedést az UEX-modell
A világ legnagyobb univerzális tőzsdéjeként (Universal Exchange – UEX) ismert Bitget kiemelt szerepet kapott a Nansennel közösen készített friss likviditási elemzésben, amely a kriptovaluták...