A hordozható eszközök a legnépszerűbbek, s az általuk garantált állandó jelenlét.

Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint függetlenül attól, hogy hol vagyunk, kommunikációs eszközeink segítségével állandó kapcsolatban vagyunk a közösségi térrel, mégpedig átlag több mint két (2,3 db) eszköz használatával. A magyarok eszközhasználati intenzitása is e körül mozog (közel 2 db). Ha pedig a technológia kerül terítékre, akkor a kis méretre és a mobilitásra szavazunk.

Nemzetközi szinten legtöbbünk „ruhatárának” része a mobiltelefon (82%), s a laptop (66%) is megelőzte az asztali számítógépet (60%). Sőt 17%-nyian rendelkeznek már tablettel.

Figyelemre méltó, hogy a felnőtt magyar lakosság 44%-a használ laptopot, 73%-a pedig asztali számítógépet (tehát nálunk még nem történt meg a helycsere), és mindössze 4% tabletet.

Tekintve, hogy egyre több eszközt használunk, elemi fontosságú a márkák számára, hogy online jelenlétük egyformán értelmezhető legyen minden fent felsorolt eszközön.

Mindez valamikor nagy dolognak tűnhetett. Ma egyszerűen csak „okosan” kell gondolkozni hozzá.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció