Meghibásodás miatt szolgáltatáskiesés volt az Invitelnél

Az Invitel egyik budapesti főközpontjának meghibásodása miatt pénteken délután fél négy és este fél hét között nem volt elérhető a hangszolgáltatás - közölte a távközlési társaság az MTI-vel.

A meghibásodás elsősorban az Invitel üzleti ügyfeleinél jelentkezett országszerte. A probléma észlelésekor a rendszer helyreállítását azonnal megkezdték a szakemberek, és nem sokkal este fél hét után sikerült újra üzembe helyezni a központot, így a hangszolgáltatások újra elérhetővé váltak. A teljes megoldás hosszabb időt vesz igénybe, ezért előfordulhat, hogy bizonyos kiegészítő szolgáltatások egyes ügyfeleknél csak a későbbiekben válnak újra elérhetővé - áll a közleményben.
 

Az Invitel a vállalati piacon több mint 20 ezer üzleti ügyfelet lát el széles körű, egyedi média-, tele- és infokommunikációs szolgáltatásokkal. A lakossági és kisüzleti szegmensben 750 ezer előfizetéssel rendelkezik a társaság.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció