Új marketingkommunikációs igazgató az Invitelnél

Az Invitel április 16-ai hatállyal Liptay Gabriellát nevezte ki az újonnan létrehozott marketingkommunikációs igazgatói pozícióra.

Az új vezető érkezésével a cég marketingkommunikációs részlege is átalakul, strukturáltabb szervezetben működik tovább. Liptay Gabriella az elmúlt 15-20 évben főképp telekommunikációs területen dolgozott, előbb egy ügynökségnél, majd az Ericsson Magyarországnál, később a T-Mobile-nál (majd a Magyar Telekomnál) töltött be kommunikációs vezetői pozíciókat. Ismeri a magyar és a nemzetközi távközlési piacokat, a hazai kommunikációs szakma egyik legismertebb alakja.

Az Invitel az új marketingkommunikációs igazgató kinevezésével az eddiginél stratégiaibb szerepet szán a vállalat kommunikációjának. A megújulás kulcsszavai: szórakoztatás, regionalitás, márkaépítés, relevancia, elérhetőség, hitelesség, hosszútávúság, minőség, ár-érték és dinamizmus.

Liptay Gabriella a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen (mai nevén Budapesti Corvinus Egyetem) szerzett közgazdász és szociológus diplomát, később Norvégiában, Hollandiában és az Egyesült Államokban is több egyetemi, illetve management programokban vett részt.
Szakmai pályafutását a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Szociológia Tanszékén kezdte kutatóként. 1994-ben került a Szezám Reklám és PR ügynökséghez, ahol kezdetben telekommunikációs, információtechnológiai cégek ügyfélkapcsolati menedzsereként tevékenykedett, majd rövid időn belül a cég egyik vezetője lett. 1997-től az Ericsson Magyarország PR vezetőjeként, 2000-től pedig kommunikációs igazgatójaként dolgozott. 2004-ben igazolt át a Westel-hez, ahol a T-Mobile átmárkázás egyik vezetőjeként, kommunikációs igazgató-helyetteseként tevékenykedett, majd 2006-tól e terület kommunikációs vezetőjeként dolgozott. 2008-tól, a Lakossági Szolgáltatások Üzletág kommunikációs ágazatvezetőjeként már feladata volt a T-Com, T-Mobile és T-Online márkák kommunikációjának összehangolása, irányítása, illetve 2008 szeptemberétől a T-Online, T-Kábel és a T-Com márkák összevonásából kialakított T-Home márka bevezetése. Mindeközben tagja volt a vállalat nemzetközi kommunikációjáért felelő Board-jának, a Deutsche Telekom Nemzetközi Márka és Kommunikációs Vezetői Tanácsának is.
2011 közepétől független kommunikációs tanácsadóként dolgozott többek között a Chello Central Europe-nál és a Libri Csoportnál. Ebben az időszakban segített különböző start-up és kulturális projektek életre hívásában is, például részt vett a budapesti ARTMarket, a Start-Up konferencia, Summa Artium és a TEDx Danubia munkájában. Emellett jelenleg is tagja és vezetője több szakmai és civil szervezetnek pl. a Magyar Reklámszövetség Elnökségének, a NIOK Kuratóriumának és a Krétakör Alapítvány Felügyelőbizottságnak.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció