Media Hungary: "válság idején kell igazán meggyőző programot összeállítani"

A magyar médiapiac legjelentősebb rendezvényének, a május 8-9 között immár 17. alkalommal megrendezésre kerülő Media Hungary Konferenciának az idén ismét a siófoki Azúr Hotel- és Konferencia Központ ad otthont. Az esemény mottója „A pénz beszól”, s emögött az a kérdés húzódik meg, hogy  a válság okozta pénzügyi nyomásban hogyan lehet helytállni a médiapiacon, miképp lehet egyensúlyozni és a harmóniát megtartani a nadrágszíj meghúzása és az új lehetőségek kiaknázása között. Csermely Ákos, az esemény házigazdája, szervezője interjút adott Marketing & Media folyóiratnak, az alábbiakban - némi program-ízelítő mellett - ebből a beszélgetésből is idézünk néhány mondatot.

 – "Egy konferenciaszervező a válság idején sem engedhet a színvonalból, sőt: ilyenkor kell csak igazán meggyőző programot összeállítani, hiszen a potenciális látogatók kétszer is meggondolják, hogy a zsebükbe nyúljanak-e." - mondta el a fentemlített interjúban Csermely Ákos. - "Az idei, immár 17. Media Hungary esetén a szakmai program minden korábbinál színesebb és átfogóbb lesz, és ebben a másfél tucatnyi külföldi előadónk is kulcsszerepet játszik. Itt lesz például Andreas Rudas, az RTL csoport kelet-európai elnökhelyettese, Gerd Leonhard médiafuturológus, Carlo Campos mobilmédia-reklámstratéga, emellett az idei évtől minden évben bemutatjuk egy-egy európai ország sajtó- és médiapiacát. Az idén Finnország lesz a Media Hungary vendége."

 

A konferencia - mint már ezt a Média Hungária rendezvényen megszokhattuk - több önmagában is kerek minikonferenciából össze, legalább tucatnyi témát járhat majd körül a mintegy 1200 résztvevő. A főbb kérdések közé tartozik a válságos idők értékteremtése mellett a többcsatornás szórakoztatás üzleti modelljei, az új európai szerzői jogi direktívák, a disztribuciós dilemmák, a médiafogyasztásra alkalmas mobil eszközök térhódítása, a minőségi média változásai, a tömegmédia jövője és még jó pár fontos témakör.

 

A már említett Gerd Leonharddal és Carlo Camposszal együtt 18 külföldi előadót várnak az idei Media Hungary-re, akik egyebek mellett a Facebook-ot, a YouTube-ot, az IAB-t, az RTL-Csoportot képviselik, de találkozhatunk digitális média szakértővel, affilate szakértővel, TV igazgatóval, sőt politikussal is: a vendég Finnországot többek között annak nagykövete is képviseli.

 

A magyar előadói kört még nehezebb felsorolni, gyakorlatilag minden kiadó, TV, rádió, ügynökség, online és mobile médium reprezentálva lesz, és előadnak a különféle szakértők, blogírók, kutatók, médiaszerveződések is. Jelen lesznek a pénzt hozók (ügynökségek) és a pénzt vivők (a hirdetés kiszolgálás szereplői, mobil és online szolgáltatók stb.) egyaránt. Az előadók és fórumrésztvevők száma megközelíti a kétszázat.

 

Bővebb információ és regisztráció: http://www.mediahungaria.hu/

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció