A közép-kelet-európai régióban terjeszkedik a Bisnode Csoport

 Az üzleti információs szolgáltatás területén Európában vezető Bisnode Csoport fokozatosan bővíti tevékenységét Magyarországon is - mondta Johan Wall, a csoport vezérigazgatója sajtótájékoztatón kedden Budapesten.

A csoport három céggel van jelen a magyar piacon, ez a  Dun&Bradstreet, a Bisnode Magyarország és a Kompass - mindhárom kft. formában működik.
 
A csoport tavaly 500 millió euró árbevételt ért el, ebből 30-35 millió euró jut a régióra, de céljuk az, hogy ennek nagysága növekedjen. A Bisnode csoport - amelynek 17 európai országban 77 cégel van - a múlt évet 11 százalékos árbevételarányos profitrátával zárta.
 
A három magyar cég tavalyi árbevétele 900 millió forintot tett ki - ismertette Keleti József, a cégek ügyvezetője.
 
A csoport működési területet a cégek döntéseinek támogatása információkkal, ehhez különböző márkaneveken adnak szolgáltatást. Ezek három nagy kört ölelnek fel. Első a hitel információ, amely jelenti a bankoknak szóló, ügyfél-információt, de azt is, hogy egy cég biztonságosan szállíthat-e halasztott fizetéssel egy másiknak.
 
Egy másik nagy kör a marketingé, például Magyarországon hamarosan indul egy olyan szolgáltatás, amely a helyi cégek külföldi piacra jutását segíti, ezzel az eszközzel is. A harmadik körbe az egyéb üzleti szolgáltatások tartoznak.
 
A csoport magyar cégei a cégbíróságtól, a hivatalos céginformációból gyűjtik a legtöbb adatot, de a partnereiktől is rendszeresen kapnak információt azok üzletfeleinek fizetési hajlandóságáról. Összesen mintegy száz csatornán jutnak információhoz. Ez a mennyiség jellemzi a többi országot is, de legtöbb európai országban a bankok is adnak adatokat.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció