Oszd meg, és reklámozz!
2011. május 19.
A tanulmányból kiderült, hogy az internet-felhasználók 93%-a használ levelező rendszert, a 89%-a közösségi oldalakat, és 82% blogokat tartalmak megosztásához. Ám különböző tartalmak különböző platformokon jelennek meg. A közösségi oldalakon leginkább a barátokkal, e-mailben a családdal és a kollégákkal tartják a kapcsolatot. Ha általános dolgokat szeretnének megosztani, akkor blogokat vagy üzenőfalat használnak leginkább. Paul Adams, a Facebook menedzsere elmondta, hogy egy ember általában négy különböző csoporthoz tartozik, melyek mindegyike átlagosan 10 főt tartalmaz.
A tanulmány alapján a megosztott tartalmak 60%-a valamilyen új oldalra, például hír vagy médiaoldalra mutató link volt.
A kereskedők kihasználhatják az emberek megosztási szokásait, ezek megismerésével, könnyebben elérhetik őket. Ha megtalálják a hirdetésnek olyan formáját és helyét, amit azután megosztanak az emberek, akkor pillanatok alatt exponenciális növekedésnek indulhat azokak a száma, akikhez eljut a hirdetés.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi hálózatokat épít az e-cigaretta
- Az internet maga a digitális vadnyugat
- Legkevesebb 7,5 millió amerikai kiskamasz használja a Facebookot
- Sok gyermek nem alkalmazza az adatvédelmi lehetőségeket a közösségi portálokon
- Egy parányi "elit" közösség írja a twitteres csevegések felét
- Programajánló és közösségi oldal egyben
- Tízmillió felhasználót veszített a MySpace egy hónap alatt
- Facebook oldalt kap II. János Pál pápa
- Itt vannak a jövő bannerei
- tanárblogok.hu - hiánypótló tapasztalatmegosztás