Megújult az Iroda++

A napokban jelent meg a rEVOLUTION Iroda++ 2010 ügyviteli rendszer. A szoftver a már több mint hatszáz magyar kkv által használt program legújabb technológiák és megoldások használatával átalakított, az előzőhöz képest jelentősen megnövelt kapacitású és gyorsabb működésű verziója.

A rendszer a mai igényeknek megfelelően többek között lehetővé teszi, hogy az ügyfelek által használt webes megoldások (vállalati portál, webáruház) gyorsan, hatékonyan együttműködjenek az ügyviteli szoftverrel, s így a világhálón elérhetővé váljanak a szoftverben tárolt naprakész adatok. Az program megoldást ad olyan, egyre gyakrabban felmerülő igényekre is, amikor egy vállalat folyamatai egyszerű, hatékony ügyviteli rendszert igényelnek, de a kezelendő adatmennyiség (vevők, cikkek, tranzakciók, stb.) nagyobb a megszokottnál.

Nagy adatbázis, kevés felhasználó

Az SQL adatmotoros Iroda++ 2010 olyan, a hazai viszonyoknak megfelelő integrált ügyviteli rendszer, amely a fejlett technológiájának köszönhetően képes nagy adatbázist kezelni, és akár kevés felhasználóval is egyszerűen és gazdaságosan használható. Így olyan vállalatok számára is elérhetővé válik egy, a hazai viszonyoknak jobban megfelelő, olcsóbb és egyszerűbben használható megoldás, amelyek a nagy adatmennyiség miatt eddig kénytelenek voltak jóval drágább és a hazai igényekhez kevésbé igazodó nemzetközi vállalatirányítási (ERP) rendszereket vásárolni. Ezek a cégek – tipikusan lakossági szolgáltató vállalatok vagy importőr, illetve kereskedő cégek – igen kiterjedt ügyfélkörrel vagy óriási cikkmennyiséggel dolgoznak, de folyamataik viszonylag egyszerűek.

Webáruház integráció

Az Iroda++ 2010 használatával lehetővé válik többek között, hogy a sok cikket kezelő vállalat úgy működtessen webáruházat, hogy az ügyviteli rendszerben és a webáruházban egyaránt szereplő adatokat (cikkek, árak, kedvezmények stb.) csak egy rendszerben kelljen rögzíteni. Az adatok szinkronizációját a program (ún. webservice-en keresztül) biztosítja. A dupla adminisztráció kiküszöbölésével rövidebb idő alatt frissíthetőek az adatok, nem szükséges külön erőforrás a webáruház karbantartására. Mivel kevesebb a manuális beavatkozás, csökken a hibalehetőségek száma, vagyis a látogatók megbízható adatokat látnak a weben. „A webáruházban minden esetben az ügyviteli rendszerből származó, vagyis valóban friss és aktuális adatokat láthatja a látogató, nem fordulhat elő például, hogy olyan cikket rendel meg, amely már nincs raktárkészleten, csak az adminisztrátor még nem módosította a készletet a weben – hangsúlyozza a szoftver előnyeit Varga Richárd, a rEVOLUTION üzletágvezetője. Amennyiben az adott vevőhöz tartozó árengedmények rögzítettek az ügyviteli rendszerben, ezeket a rendszer automatikusan érvényesíti a weben keresztül történő megrendelések esetén. Webáruházon keresztül érkező megrendelés alapján az ügyviteli rendszerben kiállításra és rögzítésre kerül a számla, és a rendelési folyamat egyszerűen nyomon követhető – teszi hozzá az üzletágvezető.

Egyszerű átállás


A fejlesztés közben ügyeltek arra, hogy ne változzon a korábban megszokott és kedvelt kezelőfelület és struktúra, így a korábbi Iroda++ verziókat használó ügyfelek számára nem okoz gondot az átállás. A telepítőlemezen a rEVOLUTION biztosítja a program használatához szükséges szerverszoftver ingyenes, mindenki számára használható verzióját. Az új bevezetések során mostantól szintén az SQL adatmotoros verziót telepítik, így az új Iroda++ ügyfelek már induláskor a megnövelt kapacitású programhoz jutnak hozzá, a korábbival azonos áron.
 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció