Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

Aki lemarad, az kimarad. Ember és technológia ezért van most felpörgetett állapotban! Ez 2024 marketingtrendje.  

 

Evolúciós vagy már inkább revolúciós ugrás tanúi vagyunk? Az AI diktálta tempó óriási. Ember legyen a talpán, aki bírja követni a naponta ezrével piacra dobott újdonságokat.

 

A marketingre az elmúlt évben áttevődött a teljes értékesítői felelősség. A cégstratégiába beemelt marketing minden ága, legyen az offline, online marketing, PR, kommunikáció, brandépítés, csak jóval nagyobb büdzsével tud a mindenhol jelen levés kényszerének megfelelni.

 

 

Mikor online és mikor offline? Social media, hírlevél, print vagy a konferencia, podcast a nyerő? A vásárló szívéhez, lelkéhez, eszéhez, pénztárcájához vagy a vágyaihoz szóljunk? A technológia és az adatvezéreltség igénye mennyivel növelte meg a büdzsét? Milyen stílus hoz ma több vevőt? Hogyan szólítjuk meg a célcsoportot? A B2B marketingben most mi a menő? Hogyan juttassuk el üzeneteinket az egyre nagyobb kommunikációs zajban?

 

A 12. alkalommal megrendezendő „Cégmarketing trendek – 2024” című hibrid konferencián ezekre a kérdésekre kapnak választ a kkv-döntéshozók. Az előadók gyakorlati megoldásokkal várják a kkv-döntéshozókat, a cégek marketing-kommunikációs vezetőit, munkatársait, az értékesítési felelőseit, s a cég arcait, akiknek feladata, hogy a marketing megnövekedett, stratégiai szerepét a cégben tudatosan erősítsék.

 

Várunk a PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című hibrid konferenciáján személyesen Budapesten május 30-án, vagy másnaptól videófilmről 10 napon keresztül.

 

Earlybird utolsó napja: május 15.

Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/cegmarketing-trendek-2024-2/

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció