Haz√°nkban is akt√≠v nagyv√°llalat j√°r az √©len a j√∂vŇĎ munkahely√©nek fejleszt√©s√©ben

Többek között a járvány utáni irodai környezet kialakítása és a munkavállalói élmény fejlesztése terén elért eredményei miatt nyert el újabb rangos elismerést a Unisys: a Magyarországon több mint 750 szakembert foglalkoztató amerikai vállalat az Information Services Group (ISG) a jövŇĎ munkahelyérŇĎl szóló jelentésében négy kategóriában is bekerült az éllovasok közé.

A neves technológiai kutató és tanácsadó cég, az Information Services Group (ISG) vezetŇĎ vállalatként ismerte el a Unisyst a 2022-es Provider Lens Future of Work címŇĪ jelentésében. Az éves jelentés a digitális munkahelyi szolgáltatások és megoldások globális piacát vizsgálja 12 gazdaságilag jelentŇĎs régióban. A jelentés alapján a Unisys az alábbi területeken tölt be vezetŇĎ szerepet az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, a skandináv országokban, Izlandon, Németországban, Ausztráliában, Brazíliában és az amerikai közszférában:

A munkahely stratégia átalakítása szolgáltatás. Ebben a kategóriában olyan szolgáltatókat értékeltek, akik segítenek a járvány utáni irodai környezet megtervezésében. A Unisys kutatásából ugyanis kiderült, hogy a COVID utáni visszarendezŇĎdés dacára egyetlen iparágban sem tért vissza az otthoni munka 2020 elŇĎtt tapasztalt elhanyagolható – pár százalékos – aránya, hanem 20-30% körül stabilizálódott a legmagasabb szinten az informatikában és a pénzügyi szférában.

Irányított munkavállalói élmény szolgáltatás. Itt az olyan szolgáltatásokat és technológiákat nyújtó vállalatokat értékelik, amelyek hozzájárulnak a végfelhasználói élmény javulásához. A Unisys kutatása korábban arra jutott, hogy a sikeres vállalatok esetében az irodában és otthon dolgozó munkatársak azonos szintŇĪ munkavállalói élményben részesülnek, amiben fontos szerepet játszik az informatikai háttér.

 

 

Irányított munkahely szolgáltatás – Végfelhasználói technológia. Ez a kategória az olyan végfelhasználói technológiák szolgáltatásait értékeli, amelyeket hagyományosan a vállalati IT-osztályok házon belül biztosítottak.

Digitális szolgáltatóközpont és munkahelytámogató szolgáltatások. Olyan szolgáltatásokat foglal magában, amelyek lehetŇĎvé teszik, hogy az alkalmazottak bárhol és bármikor dolgozhassanak, beleértve az informatikai támogatást és a felhŇĎalapú platformokat. A Unisys számára kiemelt fogalom a „digitális paritás”, ami azt jelenti, hogy minden dolgozónak egyforma hozzáférése van a munkája elvégzéséhez szükséges erŇĎforrásokhoz, függetlenül attól, hogy milyen eszközrŇĎl dolgozik és, hogy az irodában, otthon vagy éppen a terepen tartózkodik.

 

„Nagyon örülünk az ISG elismerésének, különösen, mert ezzel tovább erŇĎsítjük vezetŇĎ pozíciónkat a digitális munkahelyi megoldások és technológiák területén – mondta el Leon Gilbert, a Unisys digitális munkahelyi megoldásokért (Digital Workplace Services, DWS) felelŇĎs alelnöke és vezérigazgatója. – A képzett munkaerŇĎ hiánya és a hibrid környezetben dolgozó munkavállalók számának növekedése miatt a vállalatoknak most olyan technológiára van szükségük, amely lehetŇĎvé teszi a dolgozók hatékonyabb koordinálását. Arra törekszünk, hogy átsegítsük ügyfeleinket ezen az átalakuláson és javítsuk az általános munkavállalói élményt."

 

„Egyedi megközelítésével és a munkavállalói élmény elŇĎtérbe helyezésével a Unisys erŇĎs portfólióval segíti ügyfeleit világszerte, hogy elinduljanak a munka jövŇĎje felé vezetŇĎ úton. A vállalat mind organikus, mind akvizíciós növekedéssel bŇĎvítette portfólióját, valamint stratégiai partnerségre lépett több kulcsfontosságú gyártóval az élménymenedzsment területén” – mondta el Jan Erik Aase, az ISG Provider Lens globális vezetŇĎje.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció