Speciális okostelefont kaptak a MediaMarktSaturn dolgozói

A MediaMarktSaturn a dolgozóinak adott okostelefonok révén segíti az értékesítési csatornák zökkenőmentes integrációját, ami nem csak a vevők, hanem az alkalmazottak elégedettségét is jelentősen fokozza.

A termékinformációk megszerzése és összevetése csak egy mozdulat, a leltárellenőrzés valós időben megoldható, a műszaki áruházlánc árai a versenytársakéval azonnal, online összehasonlíthatók, a termékek közvetlenül házhoz szállíthatók – mindez úgy elintézhető, hogy közben a szaktanácsadók a vevővel beszélgetnek. Európa legnagyobb fogyasztói elektronikai kereskedője az egész kontinensen, mind az ezer áruházában speciális okostelefonokkal látja el a dolgozóit, a vevőszolgálati feladatok és a belső kommunikáció megkönnyítésére. A telefonok segítségével minden szükséges információ megszerezhető az ügyfelek magas minőségű kiszolgálásához. A különleges kommunikációs appok a dolgozókkal folytatott, illetve a dolgozók között zajló belső kommunikációt is támogatják.

A MediaMarktSaturn ezzel a kezdeményezéssel újabb lépést tett az értékesítési csatornák digitalizálása felé vezető úton. A termékek, a szolgáltatások és a tanácsadás online és hagyományos biztosításán alapuló többcsatornás (omnichannel) stratégia kulcsfontosságú elemeként az új megoldás biztosítja az összes értékesítési és kommunikáció csatorna zökkenőmentes integrációját. A dolgozók számára biztosított okostelefonok jelentősen hozzájárulnak a belső kommunikáció hatékonyabbá tételéhez, ennek révén pedig a dolgozói és vevői elégedettség egyértelmű növeléséhez. 

„Az okostelefonokkal és a kimondottan rájuk szabott alkalmazásokkal áruházaink fontos lépést tesznek az értékesítési folyamatok digitalizálása felé. A kezdeményezés az omnichannel stratégiánk központi eleme” - hangsúlyozza Marius Lückemeyer, a MediaMarktSaturn csoport omnichannel stratégiáért felelős elnökhelyettese. „Ezekkel az eszközökkel áruházi dolgozóink számára folyamatos hozzáférést biztosítunk a vállalat digitális platformjához, miközben javítjuk a tanácsadás minőségét és növeljük vevőink elégedettségét.”

Az első visszajelzések a vevők és a dolgozók részéről egyértelműen kedvezőek, és azt mutatják, hogy egy okoseszköz valóban nagyon hasznos társ lehet. A dolgozói okostelefonok lelke a MyStore értékesítés-támogató alkalmazás, mellyel a felhasználó akár a polc mellett állva is rákereshet a termékinformációkra, összehasonlíthatja a gyártmányokat, ellenőrizheti, hogy az adott termék kapható-e online, a helyszínen, vagy a közeli áruházakban, megtekintheti a versenytársak árait, szükség esetén visszakeresheti a kuponokat és online rendeléseket adhat le. Mindezek révén az áruházak személyzete magabiztosan és a lehető leggyorsabban képes megadni a vevőknek az összes szükséges információt. Az online megrendelt termékek átvétele szintén digitális úton, optimalizált appok segítségével zajlik, így a korábbihoz képest a folyamat sokkal gyorsabbá és egyszerűbbé vált.  

A dolgozói okostelefonokat kísérleti jelleggel először 2019 novemberében, Hamburgban alkalmazták, és a megoldást mostanra az összes németországi áruházban sikeresen bevezették. A következő lépésben 2021 nyaráig a kezdeményezés kínálta különféle lehetőségeket az összes olyan európai országban hozzáférhetővé teszik, ahol a MediaMarktSaturn jelen van.

A MediaMarktSaturn dolgozói okostelefonjai számos lehetőséget kínálnak, de a vállalat ezzel nem áll meg a digitalizálás útján. Az intézkedéssel a vállalat annak a stratégiai célnak a megvalósításához is hozzájárult, melynek keretében folyamatosan fejleszti a minőséget és a szolgáltatásait. Európa fogyasztói elektronikára szakosodott piacvezető áruházlánca számára nyilvánvaló prioritás, hogy vevőinek minden értékesítési csatornán a lehető legjobb szolgáltatásokat nyújtsa. MediaMarktSaturn például nemrégiben lett az Apple hivatalos szervizpartnere, így az iPhone eszközök javítását képes azonnal, eredeti pótalkatrészek felhasználásával megoldani népszerű Okospult szolgáltatása keretében. 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció