Nagy √©rdeklŇĎd√©s √∂vezte az idei Mobile Hungary konferenci√°t

Több, mint ötszázan voltak kíváncsiak tegnap a mobil iparágat érintŇĎ kérdésekre, amely Csermely Ákos szerint, jó visszajelzése annak, hogy egyre többen kezdik azt észrevenni, hogy komolyan kell foglalkozni a témával. 

Az idén hatodik alkalommal  megrendezett Mobile Hungary konferencián többek között kiderült, hogy: leáldozóban van a nagy követŇĎi számmal rendelkezŇĎ influencereknek,  a digitális fizetŇĎeszközök felforgathatják a médiaipart, a mobilinternet már mindenkié valamint, hogy mit is értünk mobil esport alatt. 

 

Nagy sikert aratott a hatodik alkalommal megrendezett Mobile Hungary konferencia, amelyen idén több, mint ötszáz érdeklŇĎdŇĎ vett részt. Az idei rendezvény jelmondata a Kezedben az életed! volt, amely azt jelképezte, hogy az okostelefonunk már gyakorlatilag egyéni chipünkké vált, ha úgy tetszik személyi asszisztensünk is egyben. Az eseményen a mobil kereskedelem, a mobil szórakoztatás, a mobil fintech és a mobil reklám témák voltak terítéken. A konferencián a mobil-fintech témában a kriptovaluták, azaz a digitális fizetŇĎeszközök kapcsán elhangzott, hogy felforgathatják és forradalmasíthatják a médiaipart. Mi több, külföldön már az okoseszközökért is tudunk akár kriptovalutával fizetni. Az eNet mobil kereskedelemet érintŇĎ kutatásából kiderült, hogy már nem csak a fŇĎvárosi férfiak kedvenc játékszere a mobilinternet, ugyanis kezdenek eltŇĪnni a nemi és területi határok, többek között ezek hatására is 2017-re a magyar lakosság 30%-a hajtott végre mobilon keresztüli vásárlást. 

 

„Az idei konferencián is igyekeztünk megjeleníteni és felületet biztosítani az mobil iparágat érintŇĎ legtöbb jelentŇĎs kérdéskörnek. Nehéz kiemelnem pár dolgot, de például szó volt a PSD2 és a GDPR szabályozásokról, a digitális fizetŇĎ eszközökrŇĎl, megvizsgáltuk a mobilon való szórakoztatást több oldalról is, és persze nem utolsó sorban a mobil reklám legújabb trendjeit. És azt gondolom, hogy ezt a széles választékot az is visszaigazolta, hogy több, mint ötszázan voltak kíváncsiak az elŇĎadásokra, amely azt gondolom, hogy nagy szó egy ilyen szŇĪk szegmens, mint a mobil esetében.” – mondta Csermely Ákos, a Mobile Hungary konferencia tulajdonosa. 

 

A mobil reklám szekciókban többek között kiderült, hogy átalakulás várható az influencerek tekintetében is. A meghatározó, hatalmas követŇĎi számmal rendelkezŇĎ véleményvezérek süllyedŇĎben vannak, és elérkezett a micro-influencerek kora, akiket úgy definiálhatunk, mint a 2-5 ezer követŇĎvel rendelkezŇĎ véleményformálókat. A mobil szórakozás témakörében többek között szó volt a mobil felhasználói élményrŇĎl, az élŇĎ adások fogyasztásáról, és a témakört egy élŇĎ mobil esport játék bemutató zárta le. 

 

„Összességében azt gondolom, hogy egy rendkívül sikeres rendezvény évadot zártunk, beleértve az Evolutiont, Internet és Média Hungaryt is. A Mobile Hungary kapcsán külön öröm számomra, hogy kezdik felismerni a piac különbözŇĎ szereplŇĎ is, hogy komolyan kell foglalkozni a mobillal. Ez megmutatkozik a résztvevŇĎi számban és abban, hogy kik képviseltették magukat a konferencián. Talán mindenki kezdi észrevenni, hogy tényleg a kezünkben van az életünk.” – foglalta össze Csermely Ákos, a Mobile Hungary konferencia fŇĎszervezŇĎje. 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció