Schiedel online felvilágosító kampány

A hazai piacvezető Schiedel Kéménygyár Kft. online felvilágosító kampányt indít a legnagyobb videomegosztó portálokon. A kampányhoz forgatott kisfilmek főszereplői Csuja Imre és Gáspár Sándor. A cél a házépítési és –felújítási szezon kezdetén felhívni a figyelmet arra, hogy a gondos tervezés és egyedi, ám pontos kivitelezés kifizetődő.

A Magyarországon álló mintegy négymillió kéményből a becslések szerint másfélmillió felújításra szorul. Bár egy ilyen felújítás költségei a meglévő fűtési rendszer felújításának csak tíz százalékára rúgnak, a kémény – mint a fűtési rendszer része – mégsem kap elegendő figyelmet a lakosság részéről.

 

Erre az ellentmondásra kívánja felhívni a figyelmet a tavaszi házépítési szezon kezdetén a hazai piacvezető kéménygyártó és –forgalmazó Schiedel Kéménygyár Kft., amely online felvilágosító kampányra vállalkozott. A helyzetkomikumra épülő négy rövidfilm főszereplői Csuja Imre érdemes és Jászai Mari-díjas művész, valamint Gáspár Sándor, Kossuth-díjas és Jászai Mari-díjas művész.

 

Tenk Ferenc, a Schiedel ügyvezetője elmondta, „hogy a két nagyszerű színész, Csuja Imre és Gáspár Sándor által megformált figurákkal azt kívántuk bemutatni, milyen az, amikor valaki okos megoldások helyett úgymond okosba’ építkezik.” A forgatással kapcsolatban hozzáfűzte: „nagyon nagy örömünkre szolgált, hogy a két művész elvállalta a filmekben való szereplést, ráadásul úgy, hogy Csuja Imre akkor már a Hungary’s Got Talent forgatásaira készült. Óriási élmény volt látni a párost forgatás közben. Számunkra mind Csuja Imre, mind pedig Gáspár Sándor munkája és munkássága a megbízható, ám egyedi megvalósításról, valamint az időtálló magas minőségről szól, ami összecseng a Schiedel hitvallásával világszerte.”

 

Az első film:

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció