Az Apollo Tyres betör az európai online piacra

Európa második legnagyobb online gumiabroncs-kereskedő portálját vásárolta fel az Apollo Tyres. A reifen.com oldal az egyik vezető szervezet Németországban, ahol 37 irodával és 2500 gyártópartnerrel rendelkezik. A felvásárlás célja az Apollo és Vredestein márkák terjeszkedésének hatékonyabb támogatása.

„Az integráció révén nagymértékben javíthatjuk a végfelhasználók közötti jelenlétünket, és jelentős versenyelőnyt hozthatunk létre” – nyilatkozta Mathias Heimann, az Apollo Vredestein B.V. ügyvezető igazgatója. „Biztosak vagyunk abban, hogy minden kereskedelmi partnerünk profitálni fog a Vredestein nagyobb márkaismertségéből, emellett tudjuk, a végfelhasználókkal való párbeszéd napjainkban egyre fontosabb. Ez nem csak az új abroncsnyomás-felügyelő rendszer miatt van így,  a termékkínálat is egyre összetettebbé vált. A reifen.commal történő együttműködés célja, hogy partnereinkkel közösen növekedjünk, ezért fontos, hogy összekapcsoljuk a termékeket a vásárlókkal.”

Az online piactér mellett a gumiabroncs-kereskedelmi partnerekkel is még szorosabbá vált a nemzetközi abroncsgyártó együttműködése. Az Apollo Vredestein B.V. idén ősszel indította el új partnerprogramját, amelynek első  lépése egy magyarországi szakszerviz megnyitása volt. A gyártói tevékenységének bővítésén keresztül is nagy növekedési tervei vannak a cégnek, ennek alapjait fekteti le a magyarországi Gyöngyöshalászon jelenleg épülő üzemmel, ahol 2017-ben indul meg a termelés.

Az Apollo 2013-ban elnyerte az Év Gumiabroncs-gyártója és az Év Munkáltatója, 2014-ben pedig a Globális Fenntarthatósági Díjat. Ugyanebben az évben a legjobb munkahelynek választották az ázsiai autóalkatrész-gyártó szektorban.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció