Új, frissített mobilhirdetési útmutató az IAB Hungary kiadásában

Az IAB Hungary Mobil munkacsoportja Brindza Gábor (Madhouse) vezetésével frissítette, és a piac számára ingyenesen elérhetővé tette a 3 éve kiadott magyar mobilhirdetési-piacot bemutató összefoglalóját, amely aktuális és hiteles képet ad e dinamikusan fejlődő területről.

Az IAB aktualizált tanulmánya segítséget és áttekintést nyújt a reklámmal foglalkozó és a mobil reklámozás iránt fogékony, de abban még el nem mélyedt szakemberek számára. Az útmutató célja továbbra sem az egyes részek elemzése, hanem egy áttekinthető "big picture" kialakítása. Az előző változathoz hasonlóan ez a kiadvány is az IAB Hungary-n belül, széleskörű szakmai együttműködés keretében jött létre. Az alkotók célja olyan kiadványt létrehozni, amely fellapozása segítséget nyújt bármilyen mobilhirdetésekkel kapcsolatos probléma esetén.

 



“3 éve még nem gondoltuk volna, hogy ilyen rövid időn belül érdemes lesz újragondolni a mobilhirdetési útmutatónkat. Az idő túl gyorsan telik a mobil területen, folyamatosan nő az eszközhasználat, új készülékek, készülékkategóriák jelennek. Ezek a folyamatok pedig hatnak a mobilhirdetési-piacra is, amely olyan ütemben fejlődött az elmúlt években, hogy nem lehetett nem aktualizálni az anyagot. A tartalom új, a cél a régi, szeretnénk a lehető legtöbb segítséget nyújtani a mobil(hirdetéssel) kapcsolatba kerülő szakemberek számára. " - mondta Brindza Gábor az IAB Hungary Mobil munkacsoportjának vezetője.

A tanulmány elérhető az IAB Hungary weboldalán (www.iab.hu) és a következő linken: http://goo.gl/HDFzxa

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció