Új termékkel készül a navigációs piac megreformálására iGO gyártója

Magyarország egyik legsikeresebb IT vállalata, az NNG  a TU Automotive Detroit kiállításon mutatta be újdonságát, mellyel ismételten az autóipari navigációs piac megreformálására készül. A NavFusion Platform segítségével az NNG egy olyan eszközt ad az autógyártók kezébe, amellyel gördülékenyen szinkronizálhatják az adatokat a jármű fejegysége, a felhő és a sofőr telefonja között.

Ahogy a népszerű szórakoztatóelektronikai cikkeket gyártó cégek jelenléte egyre hangsúlyosabb az autóipari piacon, számos kérdés merül fel: kinek a tulajdona a vezetés során keletkező, hatalmas mennyiségű adat, ki vállalja a termék iránt a felelősséget, és mi az autógyártók szerepe mindebben? Az NNG elképzelése szerint a Detroit és a Szilicium-völgy közötti egyre mélyebbnek tűnő szakadékot egy olyan megoldás hidalhatja át, mely könnyen és felhasználóbarát módon biztosítja az autók internet-kapcsolatát és ezzel egy időben érdemben tesz hozzá a vezetési élményhez is. Ez a gondolat hívta életre a NavFusion Platformot, mellyel az NNG tovább kívánja erősíteni autóipari portfólióját.

 



A NavFusion Platform célja, hogy hidat képezve a jármű és az azt körülvevő környezet között, teljesebbé tegye a vezetési élményt. Teszi mindezt ötvözve az autó infotainment rendszerének megbízhatóságát, az okostelefonokra jellemző testreszabhatóságot és a folyamatos online kapcsolat kínálta függetlenséget térben és időben.

A NavFusion Platform számtalan szolgáltatást kínál: navigáció, térképfrissítések letöltése, személyre szabott infotainment szolgáltatások, a tervezett karbantartással kapcsolatos figyelmeztetések, valamint egy sor további statikus és dinamikus tartalom, és a vezetést támogató funkció.






 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció