Ember alapú marketinggel újít a Facebook
Elindul az Atlas hirdetési platoform
2014. szeptember 30.
Erik Johnson, az Atlas feje jelentette be hivatalos blogbejegyzésben, hogy az újratervezett Atlas hirdetési platform útjára indult. A Facebook tavaly vásárolta fel a megoldást.
A Facebook régóta várt Google AdSense kihívója megérkezett – így számolt be az Atlas érkezéséről a Wired. A terméket a vállalat tavaly vásárolta meg a Microsofttól, ám azóta jelentősen átszabták, melynek köszönhetően – reményeik szerint – a hirdetők könnyebben követhetik majd a fogyasztókat, eltekintve attól, éppen milyen eszközt használnak. Ez azért is jelentős, mert egy felhasználó nem csupán egy eszközt használ.
Ember alapú marketing
A program átírására azért is volt szükség, mert a mobilon való nyomon követéshez a sütik nem kínálnak hatékony megoldást, ugyanis ezek nem működnek mobilon.
Johnson a blogbejegyzésben arról is beszámolt, hogy ők a hatékonyabb célzás érdekében Facebook adatokra épülő ember alapú marketinget kínálnak, mely a felhasználók közösségi szokásait hivatott feltérképezni. Ez nem csupán nyomon követi a felhasználókat a különféle eszközökön, illetve applikációkon keresztül, hanem az online kampányok és az offline vásárlások közti szakadékot is áthidalja majd – ezek összekötése a cél, vagyis a teljes vásárlási folyamat nyomon követése egy adott hirdetésen keresztül.
Az Omnicom az első vállalat, amellyel együttműködésre léptek ezen a téren. A rendszer technikai működéséről egyelőre még beszélt a vállalat, csak annyit lehet tudni róla, hogy a hirdetők egy helyen optimalizálhatják és követhetik reklámjaikat, valamint ugyanitt tudnak venni és eladni is.
Forrás: Wired.com
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres a hirdetésmentes, pornóbarát közösségi oldal
- Menő az anti-Facebook
- Pszichológushoz kerülhetsz a Facebook miatt
- Az ismerőseink alkalmazásai is ellophatják az adatainkat
- Új közösségi média alkalmazás a piacon – HashClash
- A jövő autói a levegőben róhatják útjukat
- Tolmácskesztyű: okos kommunikációs megoldás siketek számára
- Az LG rekordot döntött a kültéri reklámozásban
- A jövő autói repülni fognak?
- Az Epson „okos” gyártási megoldásai átalakítják a fotókidolgozást