Nő az üzleti szféra érdekeltsége az okostelefonok piacán
2014. június 17.
2013 végére már minden tizedik oldalletöltést mobileszközről – beleértve az okostelefonokat és táblagépeket – generáltak a magyarországi felhasználók. A felmérés szerint az idén januárban az internet-felhasználók 57 százaléka rendelkezett okostelefonnal, a penetráció pedig várhatóan 2015-re 67 százalékra nő.
Az okostelefon-tulajdonosok 29 százaléka új felhasználóként alig egy éve birtokolja készülékét, 43 százalék viszont már két éves tapasztalattal rendelkezik. A felhasználók mobil készülékeikről leggyakrabban keresőket, navigációs szolgáltatásokat használnak és közösségi oldalakat böngésznek. A legkevésbé népszerűek a fitnesz tartalmak, valamint a mobilos vásárlás. A kutatás szerint az okostelefon mellett a táblagépek népszerűsége is folyamatosan nő, használati körük pedig bővül.
Kép: engage365.org
Kapcsolódó cikkek
- Újabb méregdrága Vertu mobil
- Ericsson: 2015-re több mobil-előfizetés lesz, mint ahány lakosa van a Földnek
- A világ legvékonyabb 5,3 hüvelykes mobilja – Sony Xperia T3
- Sony Xperia T3: Tűnj ki a tömegből!
- Samsung Z - Tizen platformmal az Android ellen
- Megérkezett a HTC One mini 2
- Minden, ami eddig kiderült az Amazon első mobiljáról
- Media Hungary 2014: van élet a felhőn kívül?
- A megbízható szállítás fontosabb a vaterázóknak, mint a gyorsaság
- A magyarok negyede vesz igénybe ingyenes online telefonos szolgáltatást